Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Meet anders ook effe je 5 volt, als deze nu ook precies 5v of net iets lager is kan je je voeding wel effe opschroeven zodat je 3.3v die 0.1 volt omhoog gaat
de 5 is 4.89 en de 12 is 12.64
is dat gewoon aan te passen dan? (als in: voeding openschroeven en idd gewoon een schroefje aandraaien?)
is dat gewoon aan te passen dan? (als in: voeding openschroeven en idd gewoon een schroefje aandraaien?)
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Yep, er zit een klein instel potmeter op de print van de voeding..
12 volt hoeft niet zo nauwkeurig te zijn al kan ik je wel aanraden om deze spanningen ook eerst werkelijk even na te meten met een multimeter. (die asus panel kan ook een afwijking hebben)
12 volt hoeft niet zo nauwkeurig te zijn al kan ik je wel aanraden om deze spanningen ook eerst werkelijk even na te meten met een multimeter. (die asus panel kan ook een afwijking hebben)
hmm er zit geen potmetertje in...
maar nadat ik m weer in elkaar heb gezet is ie trouwens wel 3.29
maar nadat ik m weer in elkaar heb gezet is ie trouwens wel 3.29