ik ben nu aan het twijfelen
tussen een isdn all day abonnement van ladot of wachten tot er kabel of iets anders komt, maar daar heb ik nog niks over gehoord maar verwachten jullie dat binnen een jaar wel heel nederland kabel kan hebben? want bij ladot heb je een abonnement van een jaar en opzeg datum van 3 maanden dus dan is het wel kut dat je nog een jaar daar aan vastzit als er net kabel bij jou komt, wat zouden jullie doen??
De uitrol van kabel & ADSL gaat niet zo snel op dit moment. Het duurt nog wel een flink aantal jaren voordat heel Nederland (lees: 90-95%) voorzien is van breedbandmogelijkheid.
Het hangt er maar vanaf waar je woont of het er snel komt of niet...
Als het niet binnen een jaar verwacht wordt en je telrekening is zo hoog dat Ladot goedkoper is, dan kun je dat het beste doen.
Als het niet binnen een jaar verwacht wordt en je telrekening is zo hoog dat Ladot goedkoper is, dan kun je dat het beste doen.
informeer bij verschillende maatschappijen die kabel of adsl aanbieden of ze binnenkort bij jouw in de wijk komen. Ik heb dit ook gedaan toen ik net in belgie ging wonen. je had toen
alleen isdn en kabel/adsl in de grote wijken. Ik he toen 1 jaar isdn gehad en sinds 2,5 jaar heb ik nu adsl 1.1 down 128 up. Dus je moet eerst goed informeren en laat je niet afschepen met "jaaa ergens volgend jaar"
suc6
alleen isdn en kabel/adsl in de grote wijken. Ik he toen 1 jaar isdn gehad en sinds 2,5 jaar heb ik nu adsl 1.1 down 128 up. Dus je moet eerst goed informeren en laat je niet afschepen met "jaaa ergens volgend jaar"
suc6
KPN zit aan het einde van dit jaar alleen al op 90%.Sander Prinsen schreef op 07 augustus 2002 @ 20:08:
De uitrol van kabel & ADSL gaat niet zo snel op dit moment. Het duurt nog wel een flink aantal jaren voordat heel Nederland (lees: 90-95%) voorzien is van breedbandmogelijkheid.
Ik ken de isdn-allday aanbieding niet, maar als 't een vrij betaalbare 'always on' isdnverbinding is, zou ik die kiezen. Kun je altijd nog over naar kabel/adsl. Je zult namelijk altijd zien dat net jouw wijk als één van de laatste aangesloten wordt.
Verwijderd
Gezocht en toch gevonden: nieuws: KPN breidt ADSL uit naar de regioVerwijderd schreef op 07 augustus 2002 @ 19:53:
ik ben nu aan het twijfelentussen een isdn all day abonnement van ladot of wachten tot er kabel of iets anders komt, maar daar heb ik nog niks over gehoord maar verwachten jullie dat binnen een jaar wel heel nederland kabel kan hebben? want bij ladot heb je een abonnement van een jaar en opzeg datum van 3 maanden dus dan is het wel kut dat je nog een jaar daar aan vastzit als er net kabel bij jou komt, wat zouden jullie doen??
De ervaringen die mensen hebben met ladot is niet echt geweldig zo te horen..
en verder ga ik met de kpn spekken om mij vervolgens te voorzien van een leuk kerstsuprisse....
Weet niet of je Essent info text heb ...??
Maar als je het hebt moet ff kijken op pagina 170..........
91 % dekking met asdl.....
Ik wacht ff
ik kwam er ook zonet achter dat @home hier eind deze maand komt, en adsl 4e kwartaal 2002. Dus bel es naar de kabelmaatschappij zouw ik zeggen en check de site van mxstream.
V&A aangeboden: LSI 9207-8i (IBM M5110) geflashed naar IT MODE
ja ik heb postcode check gedaan voor mxstream, staat er 4e kwartaal 2002 beschikbaar voor de basis en breedband, maar is dat wel te vertrouwen, want ze zeggen wel vaker dingen. en bij @home check staat nog niet beschikbaar
kijk eens op http://www.adslmetacrawler.nl.
Die postcode check geld voor alle aanbieders.
Die postcode check geld voor alle aanbieders.
Verwijderd
denk maar dat ik ga verhuizen......... in de steden om ons heen allemaal kabel maar wij weer niet....... denk aan Assen, Groningen en Roden.... Leve de tweedeling........
werd laatst verteld dat mxstream in 200 kleinere gemeenten fzow adsl zou doen 
maar ik denk dat als het bij de postcodecheck staat het wel betrouwbaar is
maar ik denk dat als het bij de postcodecheck staat het wel betrouwbaar is
V&A aangeboden: LSI 9207-8i (IBM M5110) geflashed naar IT MODE
aaaaaaaaaaaahhhhhhhhhh, bij ons is ie nou eindelijk verkrijgbaar, tenminste, laatste kwartaal 2002 :D:D::D:D:D: eindelijk...
edit
alleen wel klote, heb nog 6 maanden @work
najah, als adsl eruit ligt, nemen we die (als die er niet uit licht):P
edit
alleen wel klote, heb nog 6 maanden @work
Pagina: 1