Meuktracker

Pagina: 1
Acties:

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Het valt mij op dat de meuktracker (BIOS, driver & firmware updates) grotendeels bestaat uit software updates voor programma's. Das allemaal heel handig en ik gebruik het wel es, maar de meuktracker is toch eigenlijk bedoeld voor driver (en aanverwante) updates? Want als ik nu die lijst ff snel doorkijk of er nog iets voor mn hardware bij zit zie ik alleen maar updates voor mailprogramma's, linux distro's en AOL messengers...

Is het niet een idee om dit een beetje te scheiden in bijv. categorieen hardware en software updates? Wordt een stuk overzichtelijker denk ik :)

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 17:22

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

De meuktracker is overal voor bedoeld, daar heet het meuktracker :) .

Een betere categorisering van de hardware en software updates komt te verschijnen in de meuktracker RELEASE-2.0.0 waar Robin aan gaat werken.

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
ja ok, ik weet dat ie ook bedoeld is voor software updates en andere meuk. Vind ik ook erg handig :) Maar het wordt er wel wat onoverzichtelijk door vanwege al die kleine dagelijkse/wekelijkse updates van kleine progjes als winamp, messengers, virusscanners etc.. die verdringen de driver updates waar lang niet zo vaak updates voor uitkomen.

Maar ik lees dat er dus al gewerkt wordt aan een betere categorisering, dus het komt helemaal goed ;)

Verwijderd

Met de nieuwe meuktracker kun je onder andere kiezen om alleen een overzicht te krijgen van bijvoorbeeld drivers. Ook zal er nu een officiële zoekfunctie komen, zodat je bijvoorbeeld tussen de drivers naar 'radeon' kunt zoeken.