Toon posts:

Bios Problem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi iedereen,

Ik heb een MSI K7T Turbo moedermord, maar mijn pc doet heel erg raar, zoals het mollen van mijn HD enz. Met veel geluk ben ik nu op internet gekomen met deze pc, maar nu heb ik een nieuwe bios nodig, omdat deze namelijk dit veroorzaakt. Ik ben naar de site gegaan maar op de een of andere manier kom ik er niet op. ik mijn gewenste bios niet downloaden. Dit is versie 2.9 van de MSI K7T turbo, die op www.msi-computer.nl staat. Klik dan op archives en dan staat die er bij socket A.

Kan iemand deze voor mij downloaden en naar mijn e-mailadres sturen: dhjhuntjens@microtech.nl. Ik zou je eeuwig dankbaar zijn.

Alvast bedankt

• Ugchel
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Ugchel

Speeding home

je hebt geloof ik een cursus nederlands nodig, en een versnelde cursus 'hoe maak ik mijn zinnen leesbaar' :).

Maar even serieus, kan je de file niet downloaden, of kan je niet op de site zelf komen ? Als je niet op de site zelf komt, dan heb je verdomd knap geraden hoe wij dan wel bij de file moeten komen. Weet je trouwens wel zeker dat je bios de schuld is van 'het mollen van je hd enz'.

Kan je wat meer info over je problemen geven ?

A donkey is a lonely bloke, he hardly ever gets to poke

Verwijderd

Topicstarter
Sorry van het nederlands, maar ik probeer hier met een instabiele pc mijn bios te krijgen. Ik kan die file dus niet downloaden. Zou jij dit misschien willen doen en dan naar dat e-mailadres sturen. Ik heb deze problemen nog niet gehad namelijk. Met die andere bios, versie 2.9, moeten deze problemen opgelost zijn.

Alvast bedankt

Verwijderd

Topicstarter
Can somebody help me, please?

• Rostvertol-Mil
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17:42
kee, kzal em mailen

dot.blaat

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:26

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Ga alsjeblieft naar www.msi.com.tw en haal daar de bios voor de MS-6330 op. Dat is degene die je moet hebben.

• Rostvertol-Mil
sebastius schreef op 07 augustus 2002 @ 19:43:
Ga alsjeblieft naar www.msi.com.tw en haal daar de bios voor de MS-6330 op. Dat is degene die je moet hebben.
tja, maar wat loopt die site TERING langzaam!!

mailtje komt als ie de pagina geladen heeft.

dot.blaat

Verwijderd

Volgens mij ligt de server plat,probeer het later nog ff voor je.Op dit moment krijg ik geen goede verbinding(kan server niet vinden)

• Rostvertol-Mil
janwvg schreef op 07 augustus 2002 @ 19:50:
[...]

tja, maar wat loopt die site TERING langzaam!!

mailtje komt als ie de pagina geladen heeft.
ik kan em ook niet downloaden, sorry.

dot.blaat

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:30
lukt mij ook niet hoor.

• Ugchel
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Ugchel

Speeding home

tjeeezzz, tot je op archives klikt gaat alles redelijk snel. Ik zit al 5 minuten te wachten ...

morgen zal ik nog een keer kijken

A donkey is a lonely bloke, he hardly ever gets to poke

• U-96
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-12-2020

U-96

it's a long way to tipperary..

ben je nu al geholpen? of zit je nog steeds zonder bios

heb hier 2.9 en 3.2 liggen

en 3.3...., heb 2.9 naar je toe gemaild

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06-08 18:05

PcDealer

HP ftw \o/

Ik heb het ook geprobeerd, maar wat een klote verbinding naar beide sites...

LinkedIn WoT Cash Converter

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Een klein vraagje: hoe wil je je e-mail ophalen als je maar net met veel moeite kunt internetten? :?

NOFI, maar daar was ik wel benieuwd naar :)

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben geholpen met de bios, hartelijk bedankt, maar hij doet het nog steeds niet. Zie mijn nieuwe topic!!! MOBO Probleem
Pagina: 1