Ik heb een Soltek SL75-DRV2 met een athlon XP 1700+ heeft altijd goed gewerkt
, nooit problemen gehad maar 'k had vanmorgen dus het volgende probleem :
Computer ging ff rebooten, ik loop weg, kom weer terug, computer staat uit.
"hmm raar"
denk ik en doe em weer aan, na 10 a 20 seconden, voordat ie post, boem schakelt ie zichzelf weer uit. 
Daarna nog een paar x geprobeerd, zelfde gezeik, maar nu ging hij na ong. 3 a 5 seconden al uit.
Ik haal alles eruit (dus alleen moederbord en processor zitten nog in m'n bak, nog steeds zelfde probleem. Ik voel eens aan de voeding, die is superheet, ik denk "voeding kapot", dus ik heb vanmiddag een nieuwe voeding gehaald, sluit alles netjes aan etc. doe em weer aan en...... nog STEEDS
hetzelfde probleem.
Ik baal
hier dus behoorlijk van, ik denk zelf dat m'n moederbord of m'n processor naar de tering is. Morgen ga ik proberen om een andere processor op m'n moederbord te testen.
Heeft iemand nog een idee of suggesties wat ik nog meer kan testen
Computer ging ff rebooten, ik loop weg, kom weer terug, computer staat uit.
"hmm raar"
Daarna nog een paar x geprobeerd, zelfde gezeik, maar nu ging hij na ong. 3 a 5 seconden al uit.
Ik haal alles eruit (dus alleen moederbord en processor zitten nog in m'n bak, nog steeds zelfde probleem. Ik voel eens aan de voeding, die is superheet, ik denk "voeding kapot", dus ik heb vanmiddag een nieuwe voeding gehaald, sluit alles netjes aan etc. doe em weer aan en...... nog STEEDS
Ik baal
Heeft iemand nog een idee of suggesties wat ik nog meer kan testen