[CS] Instellen van Brightness

Pagina: 1
Acties:

• TiMmS
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-10-2024
Sinds kort heb ik een GforceTi4200 en wil ik CS gaan spelen op Direct3d is de brightness top donker, is dr 1 of ander tooltje voor om de brightness in te stellen. Het lukt me niet.
BTW op OpenGL heb ik dat ook.

Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit.

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

Gamma van je Videokaart???
Moet in te stellen zijn bij je burealbladinstellingen.. In CS kan het niet.. CPL zie dat als Cheat..

Verwijderd

in je config

brightness 10
gamma 5 doen

• TiMmS
Hmm ben an het zoeken, ik weet wel de gamma instellingen in CS, maar dat helpt dus niet veel...van je bureaublad ??

• TiMmS
in je config

brightness 10
gamma 5 doen

• Xiric
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Xiric

sMiLe

kan je ook met je monitor doen

Smile !!!

Verwijderd

TiMmSy schreef op 07 augustus 2002 @ 18:55:
Sinds kort heb ik een GforceTi4200 en wil ik CS gaan spelen op Direct3d is de brightness top donker, is dr 1 of ander tooltje voor om de brightness in te stellen. Het lukt me niet.
BTW op OpenGL heb ik dat ook.
Wie gaat CS nou in D3D spelen met een GFTi4200 ?? Neem OpenGL :P, D3D heeft zulke vage mouselag... (bij mij en vele andere )

ENnuh je brightness instellen in CS? zoals Xiric zegt : gewoon ff wat knoppies inrammen op je monitor, veel makkelijker :P

• HyperMan
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

HyperMan

Calvin's alter ego !

DeX schreef op 07 augustus 2002 @ 18:56:
Gamma van je Videokaart???
Moet in te stellen zijn bij je burealbladinstellingen.. In CS kan het niet.. CPL zie dat als Cheat..
Je kan het meestal instellen bij buro blad, maar voor cs is het makkelijker om het met gamme en brightness te doen (je kan het dus wel instellen).

CPL heeft voor hun LAN-toernooien een config bedacht (die daar voor iedereen hetzelfde is, voor een zo eerlijk mogelijk toernooi) en daarin staat oa brightness en gamma op 1. Dat betekent niet dat iedereen (bv op internet !) dus maar meteen ook op brightness en gamma 1 moet spelen, en als ze dat niet doen zijn het zeker geen cheaten.

Enne ik raad je ook aan om op opengl te spelen ipv d3d, beetje zonde van je gf4 lijkt me dat anders, want d3d ziet er niet uit, en heeft volgens mij ook een slechte framerate

Hier komt iets hips te staan

Verwijderd

Wat ik heb gedaan:
Monitor brightness op 100%
"brightness" in cs op 22 :P (config.cfg)

en het resultaat mag er wezen >:)

• ubermaestro
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-11 03:18
Gebruik gewoon Powerstrip, sommige servers geven ook cheat violations als de gamma hoger is dan 5 ofzo

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 augustus 2002 @ 15:47:
Wat ik heb gedaan:
Monitor brightness op 100%
"brightness" in cs op 22 :P (config.cfg)

en het resultaat mag er wezen >:)
lol, dat is best wel hoog ja :), ik heb maar 3, ziet er prima uit...
Pagina: 1