Toon posts:

ervaringen ladot...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wie heeft ervaringen met ladot all day isdn abbo...?

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Volgens mij is Ladot Flat Free ten eerste alleen maar isdn, dus dan mag ik aannemen dat je die snelheden haalt.

dus 7kB/s (Als de server waar je het vandaanhaalt het natuurlijk toestaat he, maar ik denk dat dat in dit tijdperk geen probleem meer mag zijn)

En over de service van ladot hosting heb ik niet veel goede dingen gehoord, maar dat kan natuurlijk weer heel anders zijn dan hun flatfee dienst.
Dit komt dus uit het vorige topic, is misschien wel nuttig om ook hier neer te zetten

• littledreamer
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-08-2025

littledreamer

Dingen enzo!

Ik heb zelf 2 domeinen gehad bij ladot.

Ik zeg met nadruk GEHAD, wat een slechte service hebben ze daar joh. Echt traag spul. :r

De personalhosting is ook veel te duur per maand als je gaat kijken wat je er voor terug krijgt. |:(

Op mijn domein werkte zelfs in 75% van de gevallen geen flash. Ik kreeg zelfs een jaar na opzegging ineens een rekening in de bus van mijn domein, wat ik dus al langer dan een jaar al niet meer had.

Ik vindt ladot dus echt om te :'(

• jep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-07 16:55

jep

xingrs schreef op 07 augustus 2002 @ 22:45:

Ik zeg met nadruk GEHAD, wat een slechte service hebben ze daar joh. Echt traag spul. :r

De personalhosting is ook veel te duur per maand als je gaat kijken wat je er voor terug krijgt. |:(

Op mijn domein werkte zelfs in 75% van de gevallen geen flash. Ik kreeg zelfs een jaar na opzegging ineens een rekening in de bus van mijn domein, wat ik dus al langer dan een jaar al niet meer had.

Geen flash? Mag je me toch eens uitleggen hoe je dat doet? ;). Bij mijn weten is flash client-side, en maakt het dus niet uit of je server dik is of dun, geavanceerd of minder geavanceerd. :) Of werden die swf files door de server geparsed alsof 't html files waren? 8)

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-08 19:30

Wildfire

Joy to the world!

xingrs schreef op 07 augustus 2002 @ 22:45:

Ik heb een domein maar nu, na enkele maanden, nog geen enkele rekening gezien... 't is te hopen dat ik die voorlopig ook niet zie, want momenteel zit ik dichtbij de limiet van m'n rekening... :(

Erger is nog dat ik het domein nog helemaal niet gebruikt heb... |:(

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

• littledreamer
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-08-2025

littledreamer

Dingen enzo!

jep schreef op 07 augustus 2002 @ 23:24:
[...]
Geen flash? Mag je me toch eens uitleggen hoe je dat doet? ;). Bij mijn weten is flash client-side, en maakt het dus niet uit of je server dik is of dun, geavanceerd of minder geavanceerd. :) Of werden die swf files door de server geparsed alsof 't html files waren? 8)
Neej dat vond ik dus ook het rare, maar toen ik opbelde naar die helpdesk bleef die man maar beweren dat het wel kon.

Toen liet ik hem zelf kijken en vond hij het ook een beetje raar idd
Pagina: 1