specs: Sun Workstation Server Router Laptop
De standaard kernel van de boot-iso (in ieder geval tot/met versie 1.2) ondersteunt geen SMP. Dat maakt het feest al een stuk langzamer.
Een ander verschil (indien van toepassing): gcc 2.95 is veeel sneller dan gcc 3.1 in het compileren van programma's.
Een ander verschil (indien van toepassing): gcc 2.95 is veeel sneller dan gcc 3.1 in het compileren van programma's.
Geen SMP gebruik op een SMP machine resulteert in een slome machine. Toen ik Debian installeerde van de compact floppen, had ik ook maar 1 CPU supported. Ding was lekker sloom en kerneltje compileren duurde een dik uur op een P133. Na dual support, was een kerneltje binnen een half uurtje klaar
(nu in 3 minuten op een XP 1700+ @ 147MHz FSB
)
dus ik kan beter mn 2e proc druut slopen tijdens compilen van de installatie_JGC_ schreef op 07 augustus 2002 @ 21:40:
Geen SMP gebruik op een SMP machine resulteert in een slome machine. Toen ik Debian installeerde van de compact floppen, had ik ook maar 1 CPU supported. Ding was lekker sloom en kerneltje compileren duurde een dik uur op een P133. Na dual support, was een kerneltje binnen een half uurtje klaar(nu in 3 minuten op een XP 1700+ @ 147MHz FSB
)
Ik gebruik gewoon de standaard gcc en dat is volgens mij 2.95 en niet 3.1AlterEgo schreef op 07 augustus 2002 @ 21:15:
De standaard kernel van de boot-iso (in ieder geval tot/met versie 1.2) ondersteunt geen SMP. Dat maakt het feest al een stuk langzamer.