Toon posts:

Casemod - VISA Gamers.....

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Het is al weer een tijdje geleden dat ik mijn casemod heb gemaakt maar ik was conitnue te lui hem hier te plaatsen :) . Nu dan toch zover met ff wat info :
Ik ben de webmaster van Gp4.gamers.nl. Samen met BeQuietAndDrive/Robert vorm ik ook een team in de GP3PL (toen was GP4 nog niet uit). Speciaal voor die league heb ik een wagen ontworpen :

Afbeeldingslocatie: http://gp4.gamers.nl/gp3/gp3pl/images/2002/foto_teampres/teampres04.jpg

De wagen viel bij mij zo in de smaak dat ik mijn PC-Kast er naar ontworpen heb. Ik was namelijk op dat moment al bezig met het ontwerpen van mijn kast maar een aantal exemplaren die ik had waren niet naar mijn zin. Het resultaat is hieronder nog te zien en er komen nog stickers op van een aantal sponsors die je ook op de wagen kan zien....

Afbeeldingslocatie: http://gp4.gamers.nl/gp3/images/lanparty/lan200240.jpg

Dit is hem dus geworden. Met een Blauw CCFL lampje erin......

Lemmeknow what you people think :)

Verwijderd

heeel mooi alleeen (beetje n00b raag msichien) wat is dat kastje oid wat op je kast staad ??? :*)

Verwijderd

nice vooral die meer kleurige paintjob. pls show us some pics van in het donker en zijaanzicht

Verwijderd

Topicstarter
Ik zal vanavond wat meer pics maken :) maar wel van slechtere kwaliteit :(

Kastje bovenop is van mijn boxenset Creative DTT2200

• Eraser127
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-08 21:58

Eraser127

Nijkerk

wrede paintjob 8)

My Discogs

• FiXeL
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-02 18:22
ziet er idd goed uit! ga je de frontjes van je drives ook nog spuiten? dat steekt nu wat af tegen de kleur.

Mn 3D printer blogje..

Verwijderd

Zeer cruel!

Nu nog stealth in het blauw, en een rode cffl

• Perphide
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21-04-2024
nice man!

• Dutch_Demon
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20-01-2022
leuke case:)

- Systeem Specs -

Verwijderd

Topicstarter
Thanx peepz :))

Ik denk trouwens niet dat ik de rest nog ga spuiten. Op de Plex , Dvd en 5.1 heb ik nog garantie en dat zou ik ff zo houden aangezien mijn Plextor het al een keer voor gezien heeft gehouden ! :( maar hij werkt weer met goede service van Plextor (en Vobis Roosendaal).

Verwijderd

ja zekerz een vette case,
die paint job is super mooi geworden meestal wordt dat bagger met allemaal druipers er in enzo....

well done :)

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp - Zendure 2400AC+ 16kWh

Nee joh, photoshop 8)7

• CHARTMEN
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-07 18:08

CHARTMEN

CH@RTMEN

Mooie case,
ben benieuwd naar de fotos in het donker. :9~ :P

• Yonni
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01-06 10:53
cool gedaan man! :D
we all love F1 _/-\o_

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

Verwijderd

:9~

Verwijderd

nice, frontjes nog meenemen en je bent klaar. Maar is het oranje gedeelte nu roder uitgevallendan op die auto, of is dat gezichtsbedrog????

Verwijderd

lekkere kleurtjes :D

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 augustus 2002 @ 18:45:
ja zekerz een vette case,
die paint job is super mooi geworden meestal wordt dat bagger met allemaal druipers er in enzo....

well done :)
ik had nog nooit iets gespoten en mijn kast is ook gelukt zonder bagger en druipers... :D we houden het maar op beginners geluk

btw mooi gespoten, window vind ik ook kewl, simpel, maar mooi

wanneer komen de wielen er aan ???

Verwijderd

Topicstarter
Ja.. uhm. wielen?! :P Zou wel weer een aparte casemod zijn met wielen eronder :P :))
Verder wil ik nu ook mijn muis nog gaan spuiten maar de bussen heb ik bij BQAD laten staan dus zal ik ff geduld moeten hebben of naar de gamma moeten rijden :)

Ik zal vanavond even foto's maken. Ik kon gisteravond geen foto's maken want ik ben mijn kamer aan het verbouwen en mijn pc stond dus niet aangesloten :)

• Roberto
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-07 12:28
Verwijderd schreef op 07 augustus 2002 @ 17:30:
Ik zal vanavond wat meer pics maken :) maar wel van slechtere kwaliteit :(

Kastje bovenop is van mijn boxenset Creative DTT2200
ERm het lijkt anders verd8 veel op een DDT 2500 versterker want de DTT 2200 had er geen die moest je @ je sub controlen ;)

/me RS_003 heeft zelf een DDT 3500

correct me if iam wrong ;)

Verwijderd

HEEL MOOI! echt schitterend aopen HX ? (goed gegokt uit me hoofie?) , nix mis met die normale frontjes, ze zijn iig allemaal dezelfde "kleur" , geinig windowtje, nietzo standaard tenminste.
Om nou meteen ff te pesten >:) bij dat oranje rode stukje vooraan onder die witte "boog" kan je een hele mooi blowhole maken ;).....maar tja das meer als oc'er gedacht dan he :)

• Wolfje666
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 25-12-2025

Wolfje666

Shooter fanatic

IDD, mooie mod! :9~
Niels,
Waar heb je dat kastje boven op je kast vandaan (die voor je DTT 2200), ik heb dezelfde set namelijk zonder dat leuke kastje? :)

edit:

Ik moet beter posts lezen, zal wel aan het weer liggen

De Mazda 323F Club Holland
vanVlietDesign - Fotografie en Webdesign

Verwijderd

Wolfje666 schreef op 09 augustus 2002 @ 14:36:
IDD, mooie mod! :9~
Niels,
Waar heb je dat kastje boven op je kast vandaan (die voor je DTT 2200), ik heb dezelfde set namelijk zonder dat leuke kastje? :)
zie -> :?
RS_003 schreef op 09 augustus 2002 @ 14:21:
[...]
ERm het lijkt anders verd8 veel op een DDT 2500 versterker want de DTT 2200 had er geen die moest je @ je sub controlen ;)

/me RS_003 heeft zelf een DDT 3500

correct me if iam wrong ;)

• Minkie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-08 20:44

Minkie

Groazers Unite.

offtopic:
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
RS_003 schreef op 09 augustus 2002 @ 14:21:
[...]
ERm het lijkt anders verd8 veel op een DDT 2500 versterker want de DTT 2200 had er geen die moest je @ je sub controlen

* RS_003 heeft zelf een DDT 3500

correct me if iam wrong

--------------------------------------------------------------------------------
True,het is in iedergeval hoger dan de 2200 want daarna heb je alles met een kastie erbij van creative labs

Joke, stop toch met koken, kom uit de keuken. Want ik wil zo graag samen met je neu......tronenbommenstickers op mijn nieuwe tas gaan plakken.

• RMU
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21-07 21:53

RMU

Coole case jah maar stuur nog wat meer pics please van de zijkant ofzo

• MarcelG
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11:56

MarcelG

parttime guru, fulltime idiot

big case..big case indeed
Pagina: 1