Toon posts:

wat zijn de best g force 2 mx 400 64 mb tvout driver

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
zie titel ik kom er namelijk niet uit in 3d mark kom ik egt heeeeeeeeel laag ik durf het niet te posten dus doe ik het niet zou iemand mij de driver versie kunnen noemen die bij jullie het beste draaien. bedankt

Verwijderd

Topicstarter
ok bedankt maar ik wil toch gewoon een versie

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Waarom probeer je niet gewoon en aantal drivers en kies je de snelste uit? Voor elk systeem is er 'een snelste driver' en anderen kunnen nou eenmaal niet voor jou bepalen welke dat is :)

• warp
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Detonator v23.11 geeft bij de meeste mensen de hoogste scores met een GF2(MX).

Verwijderd

Wat zijn de beste drivers voor mijn videokaart?

Dat is heel moeilijk te zeggen, het is eigenlijk een kwestie van uitproberen. Meestal zijn de nieuwste drivers het snelst, ze zijn niet voor niets het nieuwst
Houd er ook rekening mee dat de allernieuwste Detonators je wat oudere videokaart niet sneller gaat maken, het heeft erg weinig zin om bijvoorbeeld je TNT1 sneller te laten gaan, 1 of 2% sneller maakt niet uit, het blijft een te oude kaart.
En kijk ook eens in topics die over je videokaart gaan. In de Radeontopics kan je erg goed zien wat voor drivers op dit moment goed presteren (hoeft ook weer niet te zeggen dat het beste voor jou systeem zijn).
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.