Toon posts:

Audigy en koptelefoon..

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ben nieuw hier op deze forum en aangezien de search nog niet werkt,vraag ik jullie het volgende..Ik heb dus een Audigy player kaart en ik wil hierop mijn koptelefoon op aansluiten.Makkelijk zullen jullie zeggen ,maar ik wil mijn koptelefoon aan de voorkant hebben en dan niet doorlussen via buitenkant.Ik wil dus iets hebben dat je direct de koptelefoon kan aansluiten op je kaart (aan de binnenkant vd pc dus) Dan dit doorzetten naar mijn baybus welke aan de voorkant vd pc zit .En het liefst nog als ik de koptelefoon erin doe de speakers uitgaan...Is dit mogelijk??(vast wel) en hoe moet ik dat realiseren?? :?

• P5ycho
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online
dan moet je die flatcable connector gebruiken... zal het even opzoeken

hier kun je meer info vinden over die flatcable aansluiting. werkt dat niet dan wordt het moeilijk. Nu denk ik dat het wel mogelijk is omdat de live platinums een koptelefoon aansluiting voorin hadden geloof ik.

12x 280Wp ZO, 9x 280Wp + 8x 465Wp ZW, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV

Verwijderd

Topicstarter
Hee bedankt alvast, maar kan dit wel met mijn analoge koptelefoon(spdif is toch digitaal??) En ik ben nog niet geheel thuis op het gebied van audio...Zijn er geen kant-en-klare dingen te koop ?? Natuurlijk niet al te duur.. :*)

ps ik ben ff een tijdje off-line dus sorry dat ik niet kan reageren op vragen e.d.

• jadjong
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 07 augustus 2002 @ 17:32:
Hee bedankt alvast, maar kan dit wel met mijn analoge koptelefoon(spdif is toch digitaal??) En ik ben nog niet geheel thuis op het gebied van audio...Zijn er geen kant-en-klare dingen te koop ?? Natuurlijk niet al te duur.. :*)

ps ik ben ff een tijdje off-line dus sorry dat ik niet kan reageren op vragen e.d.
Aangezien er bij de platinum eX ook een connector aan de voorkant zit moet dit ook te realiseren zijn via de flatcable connector.

Verwijderd

hier staan ook nog veel dingen over audigy: Problemen met de SBlive/Audigy (speakers,drivers)

• JungleJim
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:55
De Audigy Drive (die bij Audigy platinum zit) heeft een ingebouwde koptelefoon versterker, dus een kwestie van simpel doorlussen is het in dat geval niet. Met de drive heb je ook de feature dat bij het inpluggen van een koptelefoon je andere uitgangen gemute worden en overgeschakeld wordt naar Headphone mode. De aansluitingen van de AUD_EXT connector (waarmee je de Audigy Drive aansluit) staan overigens in de User's Guide (link staat in je startmenu).

Een oplossing is natuurlijk het kopen van een splittertje dat je aansluit op de lineout van de Audigy, zodat je daar je koptelefoon op aan kan sluiten.

Verwijderd

Topicstarter
Aangezien er bij de platinum eX ook een connector aan de voorkant zit moet dit ook te realiseren zijn via de flatcable connector.
Ja zoiets bedoel ik maar waar te koop en hoe te doen..?? Ik heb gewoon de player niet de luxe versie..

• P5ycho
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online
niet te koop, je zult het zelf moeten doen helaas.

12x 280Wp ZO, 9x 280Wp + 8x 465Wp ZW, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV

Verwijderd

Topicstarter
Ok dan, ik dacht dus dat ze te koop waren(stond de flatcable....) Is daar een How-to van? _/-\o_

Verwijderd

Heb je Windows XP? Dan moet je via Windows Update even een update halen, want audigy werkte niet goed met Windows XP. Na deze update (complibaliteits update ofzo...) moet het perfect werken.

Geen Windows XP? Laat dit dan maar...... :)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 08 augustus 2002 @ 07:22:
Heb je Windows XP? Dan moet je via Windows Update even een update halen, want audigy werkte niet goed met Windows XP. Na deze update (complibaliteits update ofzo...) moet het perfect werken.

Geen Windows XP? Laat dit dan maar...... :)
?? Windows XP...Sorry ,maar wat heeft dat te maken met mijn vraag?? :? Graag eerst lezen wat mijn vraag is (zie bovenaan..)

Verwijderd

Oh....Sorry. Ik dacht dat je audigy niet werkte.... |:(

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-08 14:46
volgens mij heeft die interne aansluiting geen analoge uitgang erop zitten.
ik heb er al eens naar gezocht omdat ik zo'n front panel had voor m'n aopen h600 met aansluitingen.

Verwijderd

gaat niet lukken

Verwijderd

Topicstarter
Oh ok ,dan da's dan mooi kl#te ...maar in iedergeval bedankt voor de reacties(moet nu maar eens wat anders bedenken....of....zijn er nog mede-tweakers die al een oplossing hadden bedacht..?? :) )
Pagina: 1