Check dit en help mee!
Kijk ook eens op ntcompatible.com.
Je kunt iig met de compatibility mode spelen om een en ander aan de praat te krijgen.
Check dit en help mee!
edit
weet iemand hier dan een progje woor ofzo?
Check dit en help mee!
T is for TANK, and T is for TERROR ... and K is the K for KILLING in error.
weet niemand een andere mogelijkheid
Check dit en help mee!
Greetings and felicitations, children of technology - Icon in het groot
bestaat er dan geen progje voor ofzo ?
Check dit en help mee!
Calvin: You know how Einstein got bad grades as a kid? Well, mine are even worse!
Check dit en help mee!
Sommige dominees zijn zo blij met het eeuwige leven, dat ze de lengte van hun preek erop baseren
Check dit en help mee!
Een programma waarin je een OS in een ander OS kunt draaien
Klaveren: Als je OS nou eens zo klein is dat 'ie op floppy past?
FAT 16/32 kan wel eens lastig worden idd...
Verwijderd
Je kunt in XP ook nog eens instellen hoe programma's geopend moeten worden (compatibilitymodus bijv.) en je kunt Dos benodigdheden bijvoegen aan XP door ze in je Path te zetten...
Check dit en help mee!
Helaas is versie 1.0 (standaard bij xp) niet zo stabiel. Er is al een nieuwere versie die veel beloofd goed te maken, maar reken er maar niet op.
Het is wel te proberen waard !!
Panasonic 9J Mono; Vaillant aroSTOR VWL BM 270; IthoDaalderop CVE-S SP; Showersave QB1-21; Aqmos CM-32
en in die wizard kom ik geen dos tegen
Check dit en help mee!
Wil Rayman (1) laten draaien voor een kennisje.
Ook al geef ik hem op als simulatie win98, dan nog krijg ik
een zwart scherm (zonder enige foutmelding) Alleen het onderbreken
helpt dan nog - toepassing reageerd niet.
wie weet antwoord op de vorige vraag - waar je evt. de vernieuwe
Dos - simulatie voor win-xp kunt downloaden?
[ Voor 6% gewijzigd door Marinus-Roro op 20-08-2003 01:07 . Reden: foutje ]
All in one - touch desktop. *en de benodige overige spullen - anders looptieniet :-) *
Dat werkte bij ons altijd ultiem goed (deden wij altijd om met de juiste mem. manager op te starten) nou weet ik alleen niet of er ergens nog een beschrijving van is hoe dat moet...
http://users.cybercity.dk/~bse26236/batutil/help/CONFIG.HTM
http://dos.rsvs.net/DOSPAGE/CONFMENU.HTM (edit: dees ziet er ook wel goed uit)
jawel, die is er dus ook, volgens mij moet het hier mee kunnen, maar het is al weer ff geleden voor mij
[ Voor 9% gewijzigd door WhizzCat op 20-08-2003 01:18 ]
Gezocht: netwerkbeheerder
Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein
Ondertussen kun je wel (als je DOS nodig hebt) een DOS bootdisk bouwen, als je Windows (/DirectX) nodig hebt zul je vastzitten aan een dualboot systeem.
You can't have everything. Where would you put it?
windows 98 opstartdiskje gebruiken en dos drivertjes er op zetten,
en dan via dos het spel opstarten.
Maar dat is bij hen ook niet een mogelijkheid. Want hun nieuwe delletje
is niet uitgerust met een FDD (a)
En opstarten vanaf een memorykey lukt niet
Dus blijft alleen de simulatie-update een mogelijkheid, maar kan die nog
steeds niet vinden.
All in one - touch desktop. *en de benodige overige spullen - anders looptieniet :-) *
DOS Hoeft helemaal niet geïnstalleerd te worden, draait perfect vanaf een floppy. Je hebt dan wel niet alle DOS-commando's tot je beschikking, maar ja die heb je ook niet nodig. Zet er HIMEM.SYS op, EMM386.EXE, MSCDEX.EXE, MOUSE.COM en andere drivers die je nodig hebt en je bent helemaal het mannetje.Klaveren schreef op 07 August 2002 @ 19:54:
Uh ik wil even iets opmerken, Dos en Windows XP zijn volgens mij besturingssystemen. Dus hoe wil je met een bootdisk een os opstarten zonder dat hem installeerd.