Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Ik heb anderhalf jaar een viper II in me pc gehad... ook gebruikt om divx / dvd 's op de tv mee te kijken en ik was er tevreden over... als ik me goed herinner hoefde je de tv-out niet aan te zetten (hij was volgens mij altijd aan), zodat je standaard beeld hebt in windows.. wat tv-out betreft kan ik je deze kaart wel aanraden
nog al brak + niet beeld vullend
Reality beats fiction by far!
Ik heb er geen ervaring mee, maar een redelijke 2ehands prijs is €20 - €25
ik heb al een Riva TNT2 vanta 16MB-TV-out aangeboden gekregen.. die neem ik dus..
vette miskoop.....ReseTTim schreef op 07 augustus 2002 @ 18:34:
ik heb al een Riva TNT2 vanta 16MB-TV-out aangeboden gekregen.. die neem ik dus..
ik doelde niet op de snelheid......
wat is er dan mis mee? ik heb puur een goedkope kaart nodig waarop een tv-out zit waarmee ik divx filmpjes kan kijken.. ik heb echt geen ati R8500 of een GF4 nodig..
welke kaart raad je dan aan.. ik wil zow min mogelijk geld uit geven..
Was je met een Matrox G200 beter af geweest.
Prima 2D en! Tv-out voor een redelijke prijs...
Prima 2D en! Tv-out voor een redelijke prijs...
Voor upgrade, complete zelfbouw, herstellen van windows/software klik hier!
Die tv-out van een tnt2 geeft standaard van die lelijke zwarte randen, met tv-tool kun je dit veranderen, fullscreen instelling geeft bij mij mooi strak beeld, hij knipt dan wel iets van het beeld af helaas.
Impedance, a measure of opposition to time-varying electric current in an electric circuit.
Not to be confused with impotence.
Gewoon met Linux gaan draaien, drivers van XFree86 hebben veel resolutieinstellingen, en je kunt de TV-Out geforceerd aanzetten voor de Viper2.
Pagina: 1