“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”
control alt oeps deleted
“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”
probleem met product activation. heel vreemd zeker omdat ik win xp corp heb
heb een verse install gedaam met windows.net
p.s. ja we hebben msdn subscription binnen bedrijf
Ja daar had ik ook al aan gedacht met die product activation. Ik vind het wel vreemd want ik heb ook de corp versie op mijn computer staan. En als hij vind dat je opnieuw moet activeren zou hij het toch gewoon moeten vragen lijkt mij. En niet gewoon blijven hangen zonder dat je nog maar iets kan doen.bitflusher schreef op 08 augustus 2002 @ 13:21:
ik heb hetzelfde probleem gehad.
probleem met product activation. heel vreemd zeker omdat ik win xp corp heb
heb een verse install gedaam met windows.net
p.s. ja we hebben msdn subscription binnen bedrijf
Dus: 2 bootable partities/hd's werkt niet met XP.
MacPro Core i5 750, Mac Mini, hier en daar een verdwaalde pc.....
Verwijderd
Met bootmagic wel. De eerste bootable schijf wordt gebruikt door bootmagic en vandaar uit kunnen de andere primary partities gewoon opgestart worden.OgWok schreef op 08 augustus 2002 @ 16:24:
Zelf heb ik gezeur gehad met 2 bootable Win XP schijven in het systeem. Eerst geinstalleerd op de ene hd en dan met Ghost gekloond naar een Raid array. Als de oorspronkelijke hd er nog in zat werkte het niet; zo snel als ik die had losgenomen liep het als een speer.
Heb zelf w98se er 2 keer op staan + xp pro. Ieder os ziet de andere schijven gewoon niet zodat ze elkaar nooit in de weg zitten.
Hmm.. das ook wel vreemd. Jammer genoeg doet hij het bij mij ook niet als ik mijn originele schijf eruit haal. Ik heb namelijk ook geprobeerd om alles los te koppelen behalve mijn nieuwe hd en dan heb ik nog steeds hetzelfde probleemOgWok schreef op 08 augustus 2002 @ 16:24:
Zelf heb ik gezeur gehad met 2 bootable Win XP schijven in het systeem. Eerst geinstalleerd op de ene hd en dan met Ghost gekloond naar een Raid array. Als de oorspronkelijke hd er nog in zat werkte het niet; zo snel als ik die had losgenomen liep het als een speer.
Verwijderd
Haal wel ff die oude harddisk los zodat hij wel de goede HD repaired!
Laat me ff weten of dit lukt.
Op zich wel een goed idee maar het probleem is alleen dat ik geen xp proffesional cd bij de hand heb. Ik ga van het weekend mijn cd maar weer eens terug halen want het ziet er toch echt naar uit dat ik hem weer nodig hebVerwijderd schreef op 08 augustus 2002 @ 17:03:
Probeer eens met de windows Xp cd-rom te booten en dan kies je de optie repair!
Haal wel ff die oude harddisk los zodat hij wel de goede HD repaired!
Laat me ff weten of dit lukt.
Verwijderd
Je weet dat je dan in het bios in moet stellen (of dat staat ie standaard al) BOOT FROM: CD-ROM.
Hoe je precies die optie repair krijgt weet ik niet, (wel eens gehad) maar er zal vast wel een menu-tje verschijen.
Hou ons op de hoogte.
Goed lezen: 2 bootable XP partities/hd's.Verwijderd schreef op 08 augustus 2002 @ 16:28:
[...]
Met bootmagic wel. De eerste bootable schijf wordt gebruikt door bootmagic en vandaar uit kunnen de andere primary partities gewoon opgestart worden.
Heb zelf w98se er 2 keer op staan + xp pro. Ieder os ziet de andere schijven gewoon niet zodat ze elkaar nooit in de weg zitten.
MacPro Core i5 750, Mac Mini, hier en daar een verdwaalde pc.....