3 x Marstek Venus 5.12KW V151. CT003 V114 en HW P1
Kan best dat het ligt aan je videokaart. Heb laatst op de TD bij ons een monitor gehad die daar ook aan kapot ging. Lettertype op het scherm in dos (was een HDD aan het formateren voor FAT32) werd steeds witter in een paar minuten. En toen viel de monitor na een tijdje uit en werkte totaal niet meer. Ik moet wel zeggen dat de videokaart het ook niet meer deed
Maar goed het is mogelijk
ASUS Sabertooth X79, Intel Core i7 3930@3800MHz, 16 GB DDR3 (G.Skill F3-17000CL9Q-16GBZ), XFX Radeon R9 290, Sound Blaster X-Fi XtremeMusic, 1x 256 GB Samsung 840 pro SSD, 1x 1 TB Samsung Spinpoint F3, 1 x 3 TB Seagate ST3000DM001
Verwijderd
Ik heb ook een PR960F gehad... binnen 1 jaar is tie 8 (ACHT) keer vervangen omdat hij defect was geraakt. In de meeste gevallen tijdens een reset van de pc (monitor gaat uit... klik en moet weer aangaan... monitor ging dus gewoon uit en niet meer aan te krijgen). Natuurlijk kreeg ik elke keer een nieuwe monitor, maar het gaat om het principe. En ik woon 4 hoog zonder lift... dus iedere keer 30 kg op en neer tillen....
Uiteindelijk werd ik er scheitziek van en heb een Iiyama VMP 454 gekocht... perfect dingetje (heb hem nu een half jaar en geen enkel probleem).
Suc6 ermee en ik weet wat je doormaakt.
Uiteindelijk werd ik er scheitziek van en heb een Iiyama VMP 454 gekocht... perfect dingetje (heb hem nu een half jaar en geen enkel probleem).
Suc6 ermee en ik weet wat je doormaakt.
Hmmm ligt dus niet aan mij. Klote zooi. Ik woon ook 4 hoog. Gelukkig met lift. Maar ik heb weinig zin om een nieuwe monitor te kopen. En de service is goed, maar ik wil gewoon een werkende monitor hebben
3 x Marstek Venus 5.12KW V151. CT003 V114 en HW P1
ik heb dezelfde monitor en die is ook na een jaar inene kapot gegaan, maar hijs toen direct vervangen.
maar idd, hij ging gewoon neit meer aan, hij tikte zachtjes, maar hij kon de spanning neit meer opbouwen en ging neit meer aan.
maar toen dus een nieuwe gehad.
maar t is wel een fijn scherm, ik vind em mooier dan die iiyama, hoor
khoop dattie neit nogeens kapot gaat, maar kheb gelukkig nog 2 jaar garantie.
he, maar tis een Sony, maar ze krijgen bij CTX prob de mindere kwaliteit beeldbuizen.
maar idd, hij ging gewoon neit meer aan, hij tikte zachtjes, maar hij kon de spanning neit meer opbouwen en ging neit meer aan.
maar toen dus een nieuwe gehad.
maar t is wel een fijn scherm, ik vind em mooier dan die iiyama, hoor
khoop dattie neit nogeens kapot gaat, maar kheb gelukkig nog 2 jaar garantie.
he, maar tis een Sony, maar ze krijgen bij CTX prob de mindere kwaliteit beeldbuizen.
Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast
'k heb zelf een CTX VL950T en daar heb ik ook continu problemen mee gehad. Ding ging ook ineens kapot door steeds kleiner beeld te geven. was niet meer tot fullscreen op te rekken. Ook dat uitvallen en niet meer aan krijgen herken ik.
Tsja, volgende merk wordt voor mij ook geen CTX meer. Wat je er aan doet? Niks vrees ik. Als CTX het nu nog niet herkent als HUN probleem, dan weet ik het ook niet meer. Een beetje fabrikant herstelt zo'n fout en zorgt ervoor dat jij een monitor krijgt die niet meer kapot gaat aan dat onderdeel wat bij jou steeds kapot gaat
Tsja, volgende merk wordt voor mij ook geen CTX meer. Wat je er aan doet? Niks vrees ik. Als CTX het nu nog niet herkent als HUN probleem, dan weet ik het ook niet meer. Een beetje fabrikant herstelt zo'n fout en zorgt ervoor dat jij een monitor krijgt die niet meer kapot gaat aan dat onderdeel wat bij jou steeds kapot gaat
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Verwijderd
Ik heb het met mijn Sampo AlphaScan 718.. Nog maar 2 keer, maar toch. Steeds op een gegeven moment ineens een rare geur, snel uitzetten natuurlijk, maar dan gaat ie aan, en geeft hij aan de zijkanten heel vaag beeld. en dat is dus niet weg ter krijgen. Ik heb hem dus 2 keer opgestuurt, maar bij de tweede keer heb ik maar een Iiyama VM400 gekocht.. Ik kreeg hem wel steeds weer netjes gefixed terug..
Hij staat nu op een 2e PC'tje, en ik wacht op de 3e keer
Hij staat nu op een 2e PC'tje, en ik wacht op de 3e keer
Pagina: 1