Bij UPC in ieder geval wel: http://www.upc.nl/filelib...w_chello_januari_2001.pdf Hoofdstuk acht, artikel 16.5
Opslagmedia & I/O Controllers
Opslagmedia & I/O Controllers
no animals were harmed during the production of this message
maar daar kunnen ze toch niet achterkomen of wel want er zijn tientallen mensen die een ftp draaie en chello is er niet achter want bij elk fxp board moet je een gescande pub geven ofzo
Daar komen ze wel achter als jij mijn ftp poort scant en ik een mailtje stuur naar abuse@chello.nlVerwijderd schreef op 07 augustus 2002 @ 16:56:
maar daar kunnen ze toch niet achterkomen of wel want er zijn tientallen mensen die een ftp draaie en chello is er niet achter want bij elk fxp board moet je een gescande pub geven ofzo
no animals were harmed during the production of this message
ik schud mijn hoofd..........
ik wist niet waar anders..................
Mag ik je aanraden om wat faqjes te lezen? Ze staan zo mooi bovenaan ieder forum!
En verder: Poortscannen mag niet, en bij chello mag je zelf geen FTP draaien, en ze komen daar achter door te poortscannen... dit klinkt scheef, maar in hun policy staat vast wel ergens dat zij gaan portscannen binnen hun eigen domein ofzo, dus dan mag het weer wel. Hou het er maar op dat jij dat niet mag en lui van fxp-boards manieren hebben om minder snel gepakt te worden...
naar network troubleshooting met deze hap...... en dan hopen voor je dat ie openblijft....
ik wist niet waar anders..................
Mag ik je aanraden om wat faqjes te lezen? Ze staan zo mooi bovenaan ieder forum!
En verder: Poortscannen mag niet, en bij chello mag je zelf geen FTP draaien, en ze komen daar achter door te poortscannen... dit klinkt scheef, maar in hun policy staat vast wel ergens dat zij gaan portscannen binnen hun eigen domein ofzo, dus dan mag het weer wel. Hou het er maar op dat jij dat niet mag en lui van fxp-boards manieren hebben om minder snel gepakt te worden...
naar network troubleshooting met deze hap...... en dan hopen voor je dat ie openblijft....
SirDupre schreef op 07 augustus 2002 @ 17:26:
Couldn't agree more
OM => NT dus..
als je een portscan bedoelt, lijkt me wel, tenzij je toestemming hebt.Verwijderd schreef op 07 augustus 2002 @ 16:46:
is het ilegaal om ftp te scannen?????
als je scannen IN een ftp bedoelt lijkt me niet, aangezien je je aangemeld hebt bij die server
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()