Eindelijk heb ik mijn Ti4200 128 mb vivo binnen en nu wil ik mijn tft met standaard vga uitgang aansluiten op de dvi-uitgang! Dit topic is al een keer voorbij gekomen maar ik kan het niet vinden: waar kan ik overal zo'n verloopstekker kopen? (Omgeving Den Bosch) en heeft het wel zin om mijn TFT erop aan te sluiten. een verkoper in de winkel zei namelijk van niet... Ik hoor het wel !!!
Verwijderd
andersom kan wel zover ik weet.
Maar je kan je standaard vga van de TFT gewoon op je kaartje aansluiten??
Maar je kan je standaard vga van de TFT gewoon op je kaartje aansluiten??
Verwijderd
Als je een VGA stekker middels een verloop op de DVI-out van je videokaart aansluit dan heb je niet de voordelen van een DVI verbinding. Dus je kunt beter gewoon de stekker op de VGA uitgang van je videokaart aansluiten.
Of heeft je TFT scherm ook een DVI-in? Dan moet je ff een DVI-kabeltje kopen.
Of heeft je TFT scherm ook een DVI-in? Dan moet je ff een DVI-kabeltje kopen.
DVI heeft alleen zin als zowel de monitor als de videokaart van een DVI-D aansluiting is voorzien. Pas in dat geval is de signaaloverdracht volledig digitaal. Dus je VGA kabel met een verloopstekker aansluiten op de DVI-ingang van je monitor heeft totaal geen nut. Heeft je monitor wel een DVI-ingang? Dan zo snel mogelijk een videokaart met DVI-aansluiting gaan kopen, dan profiteer je namelijk pas van een betere kwaliteit.
sorry hoor, de meeste TFT's hebben een DVI ingang.
Welk TFT'tje heb jij dan???
Welk TFT'tje heb jij dan???
Sorry hoor, de meeste TFT's hebben (nog) geen DVI ingang. Alleen de duurdere modellen. Zal wel veranderen in de toekomst neem ik aan.
Fuji X-T1 | XF14mm F2.8 R | XF23mm F1.4 R | XF35mm F1.4 R
Nikon D800 | AF-S 24-120/f4 VR2 | AF-S 50/f1.8G
Computer specs
25euro bij de dichtsbijzijnde dynabyte, en misschien ook nog bij vobis.
ID7T GTX. WP: PUZ-SWM60VAA+ERST30F-VM2EE (cylinder unit)
Kijk eens bij Eynstein, kost zo'n verloopding DVI -> VGA EUR 11,-
Verwijderd
blender : Het is niet de bedoeling dat je nu allerlei oude topics omhoog gaat trappen hoor
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()