Toon posts:

[NGC] welk spel

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
K mensen, heb net mijn postbank afschrift gehad waar 230 euro opstond. 100 euro hiervan is voor schulden, en nu wil ik 1 NGC spel aanschaffen. Heb nu een NGC met Waverace. Ik ga sowieso een memorycard kopen maar ik wil dus ook nog een extra spel.
Ik twijfel tussen de volgende spellen:
- SW RS
- Pikmin
- SSBM

Ik zit de komende dagen (tot as maandag) alleen thuis dus wil het wel in mijn eentje spelen (goede 1 speleroptie dus). De andere spellen koopt mijn broertje wel als hij thuiskomt. Ik wil graag sirieuze reacties en sneelllllll, want de winkels gaan dicht om 6 uur !!!!

Verwijderd

Koop SSBM!!! Is gewoon super, maarja, niet echt veel verandert. Maar toch als je toch op dat kleine apparaatje wilt spelen dan............

SSBM!

Verwijderd

Dan zou ik SSB:M nog niet kopen, is meer een multi game, Star Wars heb ik zelf, wel leuk maar erug moeilijk, ik zou voor Pikmin gaan :)

Verwijderd

Topicstarter
SSB had ik ook voor de N64 en de first player optie vond ik nou niet echt om te juigen. De mulitplayer mode is weliswaar fantastisch, maar ik denk toch echt dat mijn broertje het moet gaan kopen.
SW RS had ik ook voor de N64 en vond ik nou niet echt bijsterend moeilijk, alleen vond ik het wel snel erg saai. De missies stonden me niet aan, en na 2 missies had ik al geen zin meer. Is dit een beetje veranderd, anders ga ik gewoon voor pikmino

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05-2025

GZ

!!

Pikmin is een spel dat, als je het snel begrijpt binnen niet al te veel tijd hebt uitgespeeld.

Persoonlijk zou ik toch voor SSBM gaan. De single player optie biedt toch aardig wat mogelijkheden IMHO. Ik heb het spel nu sinds de launch en nog steeds heb ik alle trophies niet.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Verwijderd

Topicstarter
Maar is SSBM dan hetzeflde als SSB kwa oneplayer opzicht. Want ik vond er dus echt geen zak aan om tegen de computer tegenstanders te knokken. Ik vond SSB pas echt leuk toen ik met 3 vrienden bezig was en iedereen zat keihard te gillen. SSBM komt er toch wel maar het gaat erom welk spel ik nu koop wat in ieder geval die paar dagen tot as maandag meegaat.

Verwijderd

Voor single player zou ik Starwars halen, die vond ik zelf veel leuker dan Pikmin in single player, SSBM was wel fun single player maar het hele spel is me echt gaan vervelen. maar houd je wel een paar dagen bezig.
Pikmin is meer een leen of huurspel, wel grappig en orgineel maar ik zou er nooit 60 euro voor neerleggen :)

Verwijderd

Moeilijk is vaak leuker, als je een beetje doorzettings vermogen hebt!! En je doet er vaak langer mee!!!!!! Maar toch SSBM is multiplayer. Maar toch ook voor single ook zeker. Goed, er is toch wel iemand om mee te multi-game :)

Verwijderd

Topicstarter
Hoelang heb jij dan over Pikmin gedaan ??
En hoe veel cooler is SWRL2 geworden ivm SWRS ??

Verwijderd

Voor single player moet je denk ik toch Star Wars hebben. Of huur een game voor een week of zo.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 07 augustus 2002 @ 16:51:
Moeilijk is vaak leuker, als je een beetje doorzettings vermogen hebt!! En je doet er vaak langer mee!!!!!! Maar toch SSBM is multiplayer. Maar toch ook voor single ook zeker. Goed, er is toch wel iemand om mee te multi-game :)
Ja natuurlijk zijn die er, maar die zijn er neit om 9 uur sóchtends en ook niet om 5 uur s'nachts. Get my point.

• stormblade32
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-07-2014

stormblade32

_-"Stormblade"-_

single player van SSBM is veel uitgebreider dan de n64 versie, maar op den duur wordt het wat saai. Het is echt een partygame

Famicom (de Nes in Europa ) + Super Nintendo + N64 + Gamecube + Gameboy Advance + Dreamcast + PC Run and hide because the storm will come.

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:59
stormblade32 schreef op 07 augustus 2002 @ 18:55:
single player van SSBM is veel uitgebreider dan de n64 versie, maar op den duur wordt het wat saai. Het is echt een partygame
Je hebt deels gelijk vind ik. Je hebt gelijk omdat SSBM inderdaad echt een partygame is. Maar aan de andere kant is de single-player mode zo uitgebreid dat je daar ook ERG lang zoet mee bent. Voordat je alle levels en spelers hebt + alle trophies ben je echt wel ff zoet. Als je alles gehaald hebt blijft de multiplay optie natuurlijk gaaf :)

Ik heb alle drie de spellen die de topicstarter opnoemt, maar ik zou absoluut voor SSBM of Pikmin gaan. SSBM is gewoon dikke lol en pure nostalgie (als je een echte Nintendo-fan bent dan) en daarbij ook nog eens mooie graphics en goede gameplay.

Pikmin was ik in eerste instantie sceptisch over, maar na het 1 keer gezien (en gespeeld te hebben) MOEST ik dat spel gewoon hebben. En het is SUPERverslavend. Ik vind het onderhand gewoon zielig als een van mijn pikminnetjes doodgaat ;)

Star Wars is ERG mooi maar na dat 1 keer gespeeld te hebben weet ik niet of je er nog een keer aan begint.

In ieder geval is geen deze spellen een miskoop!!

[ Voor 0% gewijzigd door Denman op 07-08-2002 19:06 . Reden: typo :) ]

Join het GoT Pulse-Team!

Verwijderd

[eigenwijs-mode] ik zou voor monkeyball gaan[/eigenwijs-mode]

Maar SSB:M lijkt me ook wel leuk, pikmin ook en star wars lijkt me geen fuck aan. :P

Verwijderd

Dicht :+
Het is 6 uur geweest >:)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.