Toon posts:

[gezocht] Turks Toetsenbord bestellen

Pagina: 1
Acties:
  • 71 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi

Ik zoek voor een van mijn gebruikers een toetsenbord met turkse tekens/letters erop.

Ik weet dat ik de toetsenbord instellingen kan wijzigen en dat een normaal qwerty toetsenbord ook functioneert, maar die gebruiker met perse een toetsebord hebben :(

Iemand enig idee waar je dat kan bestellen, ik heb computercollectief en diverse hardware leveranciers al geprobeerd, maar die kun helemaal nix leveren. :? :? :? :?

Help! _/-\o_

Verwijderd

Ja is nu nog een probleem, nog een paar jaartjes en je kan ze bij elke lokale pc boer halen ( daar zou de grondwet wel voor veranderd worden )

No flame intented :*)

Maar ik heb geen idee op dit moment.

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-08 23:13
bestellen in turkije :?

lijkt me overgins niet zo gaaf...per creditcard betalen in zo'n land....

• GraveR
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-08-2025
Verwijderd schreef op 07 augustus 2002 @ 15:45:
Ja is nu nog een probleem, nog een paar jaartjes en je kan ze bij elke lokale pc boer halen ( daar zou de grondwet wel voor veranderd worden )

No flame intented :*)

Maar ik heb geen idee op dit moment.
Het zal inderdaad niet lang meer duren, of mensen vragen hier waar ze een NL/US keyboard kunnen halen :+

Even on-topic:

Ik ben bang dat je die zooi moet importeren, misschien een vriend of kennis in Turkije die even zo'n beestje kan opsturen?

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08 14:48
* DJSmiley heeft een vriend nu in Turkije op vakantie zitten :)

maarre, moet je daar niet ook de turse windows bij hebben?

Ik heb ooit eens met een arabisch toetsenbord mogen werken, EN arabische windows.... was wel grappig, kregen de licentiecode van windows er niet in.... jaja, doe dat maar eens, van rechts naar links!!!

Verwijderd

Topicstarter
DJSmiley schreef op 07 augustus 2002 @ 19:30:
* DJSmiley heeft een vriend nu in Turkije op vakantie zitten :)

maarre, moet je daar niet ook de turse windows bij hebben?

Ik heb ooit eens met een arabisch toetsenbord mogen werken, EN arabische windows.... was wel grappig, kregen de licentiecode van windows er niet in.... jaja, doe dat maar eens, van rechts naar links!!!
Nee gelukkig hoef je geen turkse windows te hebben, je kan gewoon je toetsebord instellingen op truks zetten en dan produceert windows de tekens gewoon in je nederlandse word programma.

Maaruh ben nog steeds druk op zoek. Heeft er iemand nog een idee ?

_/-\o_

Verwijderd

probeer megacenter eens in eindhoven. die hebben heel veel turks spul, en ook computers.
(ook van die "mooie" turkse kleden en zo.. :)
eigenaar is turks geloof ik . mischien dat tie wat kan regelen.

zal ff adres en tel. zoeken

[edit]

Mega Center
Ruysdaelbaan 43
5613DX Eindhoven

Tel : 040 2132286
Fax : 040 2132285
Email : info@blcholding.com

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:00

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

GraveR schreef op 07 augustus 2002 @ 19:27:
[...]

Het zal inderdaad niet lang meer duren, of mensen vragen hier waar ze een NL/US keyboard kunnen halen :+
NL/US...

Tot nader orde zijn dat 2 erg verschillende keybs. Gelukkig dat je die kreng van een NL niet meer zo vaak tegenkomt. US-Intl is nog altijd de beste instelling mits je alphabet nog een beetje latijns is en je geen diacritische tekens op de c en s of onder de t wil hebben...

* dion_b moet nogal eens Romeens of Czechisch bezig zijn...

Verder, waarom CC minder betrouwbaar :? Bestel in Turkije gewoon bij een grote mailorderbedrijf, zeg maar vergelijkbaar met Alternate. Net zo betrouwbaar. Pas alleen op als het bedrijf 'eerlijke Irhan' heet en je een speciale prijs (jij mijn vriend) aanbiedt... :+

Of is dit gewoon een kwestie van de boer met beperkte smaak :? ;)

Oslik blyat! Oslik!

• steven2
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08 12:40
Je kan ook een logitech dealer zoeken en dat bestel je een cordless desktop die Turks praat :) Dat hebben wij ook gedaan voor een klant die een rusische wou hebben :)

ASUS Sabertooth X79, Intel Core i7 3930@3800MHz, 16 GB DDR3 (G.Skill F3-17000CL9Q-16GBZ), XFX Radeon R9 290, Sound Blaster X-Fi XtremeMusic, 1x 256 GB Samsung 840 pro SSD, 1x 1 TB Samsung Spinpoint F3, 1 x 3 TB Seagate ST3000DM001

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08:04
kan je niet gewoon die tekens uitprinten en opplakken? ;)

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• Harmen1975
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17-11-2025
Heb pas op tweakers een linkje geklikt naar een bedrijf in Utrecht of Nieuwegein....daar hadden ze tot een Turks HP toetsenbord in het assortiment...

Zal effe kijken of ik het nog kan vinden !

Yep...www.computeronderdeel.com -> Turks HP bordje PS/2 EUR 29.50

[ Voor 0% gewijzigd door Harmen1975 op 09-08-2002 13:29 . Reden: ...kleine aanvulling ]

If you don't succeed at first, redefine succes.

Verwijderd

Nederlands woordenboek erbij leggen of een cursus NL-taal aanbieden :(

Verwijderd

lol!

• n00b | IA
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-02-2003

n00b | IA

multislet

dat is veel beter en goedkoper laat ze maar aan ons aanpassen :) (nomfi)

multisync is gebanned dat was hard nodig :D

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11:58

LopeZ

Too much is never enough

Dicht door grote hoeveelheid onzin reply's, sorry topicstarter maar bedank je mede tweakers maar.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.