[donker] hercules 3 Prophet 3D TI 200 + Sun group 17'' moni

Pagina: 1
Acties:

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 13:01
en die 2 dingen is samen een way te donker spel combinatie.. heb al beetje lopen kijken.. bij unreal valt het nog mee ik zie nog wat.. maar dat komt omdat ik het bekend ben.. ik draai direct3d veel verschil maakt het niet uit dus.. :'(

bij mijn monitor staat contrast en brightness allebei helemaal op zijn max .. dat is eigenlijk volgens mij niet goed.. maar zo staat ie al 1 jaar volgens mijn (meer zelfs) maar er zit zo'n 3ddeep bij mijn GFX kaart.. als ik dat run.. ziet het er totaal niet uit (bij de eerste monsters al niet..) ik setup hem dan via de Hardware matige via beeldscherm eigenschappen (bah wat lelijk wordt het dan)... maar ik snap dus niet.. hoe het bij andere mensen dan zit.. hebben die het dan ook zo donker of ligt het aan de monitor of de GFX kaart? of aan de driverz? ik heb dit al een tijdje lopen zoeken.. maar wilde vanmiddag weer eens haflife gaan spellen.. maar de gamma stond al op max.. maar het was nog rete donker :X |:(

Verwijderd

tja als je het in de software allemaal op max staat en het ziet dr niet uit kenne we je ook niet helpen koop dan een andere gfx kaart of een beter monitor

• Ankh
ik vraag juist waar het aan kan liggen? de monitor of de gfx kaart niet allebei :/

• Ankh
nou ja dan maar een iljama monitor kopen.. of zoijn er nog mensen die nog wat weten?