Nieuwe NWO MP Beta is uit !!!!

Pagina: 1
Acties:

• VTec
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-12-2025
NEW WORLD ORDER MP BETA 2.0. OUT NOW

Project Three today announced it has released the New World Order public multiplayer beta-test version 2.0. It is a much-improved version of the original public MP beta-test, which was released at June 1st. The version 2.0. can be downloaded here.

Lead programmer Jim Malmros said: "First of all I want to thank all the fans for their useful feedback on the MP beta 1.0 version. You guys have really contributed to the progress we have made the last two months. We can honestly say all issues have now been tackled and this version 2.0. will rock !! Go and take a look, your next-gen online shooting havoc is only a download away... See you online."
Source: New World Order.nl

Go Through Your Heart Shakra Into Your Cave, And Find Your Power Animal

Verwijderd

WooT ... downloaden... hier heb ik altijd al op gewacht :P

• B-BRAIN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-12-2025
jah en je moet een speciale patch DirectPlay 8.2 NWO downloaden.
anders kun je nog niet online spelen.

en die site is zo onwijs traag.

Verwijderd

Supertraag... als iemand hem heeft > uploaden :P

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Haal je em toch van Fileplanet
Of Demo-Files ;) :)

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-01 19:33

Damian

Insane Obtrusion

hmmm, maar ff leechen dan, vorige demo was een ramp :P

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Verwijderd

8) jippie kaie jee 8)

Verwijderd

DirectPlay 8.2 vanavond rond 9uur te downloaden op www.p3int.com ;)

Greetzz VDP!

• BlizzarD
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

Zo bagger.

Clipping bugs en ik kan niet eens lopen WTF :?

Ook de wapen animaties vind ik echt bagger (bv bij de glock als je magazijn op is, blijft de slide niet naar achter staan)

Ze zullen echt met wat beters moeten komen wil dit een cs killer worden

iStockphoto

• GTA3
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Ik wacht gewoon op een echt goede demo en dan ga ik spelen....

zou die draaien op mn 700 mhz athlon, tnt2 m64 en 128 mb ram peeceetje :?

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 24-01 13:35
effe dlen dan maar, ik ben benieuwd

• DenniZ
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

Kan iemand ff een goede mirror plaatsen voor Directplay 8.2 :(

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Verwijderd

ik kan directplay 8.2 ook nergens vinden :(

• RvE
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-01 13:40

RvE

Verwijderd schreef op 07 augustus 2002 @ 18:45:
ik kan directplay 8.2 ook nergens vinden :(
http://members.lycos.nl/thecollectiveownz/dplay82.exe

btw link gevonden op gamers.nl

Everywhere you go you always take the weather with you

• GTA3
  • Niet online
en is het wat :? Ik heb met de eerste reactie niet een goede indruk gekregen..

Verwijderd

Joepie *D
ik sta op gamers.nl :P

Met dank aan gameenergy, Liquidd, Slowghost, M4Zinger, Grayson, night stalker, Ca®nage, Sander Stricker, VTec, Agressor en Scotch voor het melden van dit nieuws.

Verwijderd

Kan NWO tippen aan CS?

anders heeft het geen zin om nwo te d/l...

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-01 10:33
Iemand screenies ?
Zo te horen stelt het dus niet veel voor...

[ Voor 0% gewijzigd door M@NIC op 07-08-2002 21:33 . Reden: typo ]

Verwijderd

Heb de screenies al bekeken maar NWO zal nooit kunnen tippen aan CS

Verwijderd

Ik zou de demo graag willen proberen, maar hij blijft telkens hangen wanneer ik op de 'refresh' button klik bij internet games. En als ik een eigen game start laadt ie een hele lange tijd, en keert ie vervolgens terug naar Windows.

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
M@NIC schreef op 07 augustus 2002 @ 21:33:
Iemand screenies ?
Zo te horen stelt het dus niet veel voor...
Klik dan op die link aap, daar staan er een heleboel.

Afbeeldingslocatie: http://www.p3int.com/Images/snap170-1.jpg

Het geilste is die lichtval... Verder weinig vernieuwend. Ik gok dat het een nog grotere flop wordt dan Global Operations... :{

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• Captain Pervert
Ik ga hem wel even downloaden en spelen... Ben heel lang heel benieuwd geweest naar dit spel, het verdient in elk geval een kans vind ik ;)

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• Captain Pervert
Verwijderd schreef op 07 augustus 2002 @ 20:33:
Joepie *D

Met dank aan gameenergy, Liquidd, Slowghost, M4Zinger, Grayson, night stalker, Ca®nage, Sander Stricker, VTec, Agressor en Scotch voor het melden van dit nieuws.
En hier heet jij anders dus is het niet cool. Cool ben je wanneer je consequent dezelfde nickname gebruikt (en een originele bij voorkeur).

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Captain Pervert schreef op 07 augustus 2002 @ 23:02:
[...]
En hier heet jij anders dus is het niet cool. Cool ben je wanneer je consequent dezelfde nickname gebruikt (en een originele bij voorkeur).
hehe jah, wie zegt dat jij dat bent, onzin, gelul :P

Ik sta er ook in, ik ben:

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

OWjah, kan iemand mij vertellen waarom ik niet kan lopen :?

begin een server, paar andere luitjes joinen, spel begint, kan wel wapens kopen enzow, maar kan niet bewegen, springen lukt ook wel beetje, maar niet erg hoog :(

Verwijderd

en hij @#$#@$ erg veel.
die models werken nog voor geen meter, ik begin met een doorzichtig pistool in me handen en ik kon niet schieten.

• Captain Pervert
Het spel ziet er ongelooflijk gaaf uit. Van de textures tot de effecten als rook enzo. Het is met oog voor detail gemaakt.

Maar...

- ik kon geen servers vinden (crash)
- menu valt tegen, weinig te customizen
- middle-mousebutton niet bruikbaar
- scrollwiel niet bruikbaar

(misschien wel door wat configs te editten maar dat moet niet nodig zijn)

Willen ze dit tot een succes maken, dan:

- moet het highly customizable zijn. Makkelijk om maps, skins en models voor te maken. Dan krijg je een community en dat is erg belangrijk
- moet het wat meer een 'arcade' feel krijgen. Het is TE realistisch.

• VTec
Verwijderd schreef op 07 augustus 2002 @ 20:33:
Joepie *D

Joepie, ikke ook :)

• VTec
Damian schreef op 07 augustus 2002 @ 23:34:
OWjah, kan iemand mij vertellen waarom ik niet kan lopen :?

begin een server, paar andere luitjes joinen, spel begint, kan wel wapens kopen enzow, maar kan niet bewegen, springen lukt ook wel beetje, maar niet erg hoog :(
Same here + had ik ook geen geluid :( Daarna een ander spel en daar wel gewoon geluid.

• Stefke
Te realistisch? har har .... America's Army is misschien te realistisch maar dit zéker niet. Iemand zei hierboven al dat dit meer in de lijn van Global Operations ligt en daar sluit ik me wel bij aan. Aardig spel, meer niet (ondanks dat het er wel erg mooi uitziet, maar ja).

• Captain Pervert
Misschien kan ik beter over de gameplay oordelen als ik ook daadwerkelijk servers kon vinden en het spel niet crasthe :{. Alles waar mijn oordeel nu op gebaseerd is, is de 'feel' van het spel in een LANserver die ik zelf opstartte...

• Stefke
hehe, dat lukte bij mij juist niet. Ik heb wel op wat servers kunnen rondhobbelen, maar ik zag er maar een paar in het lijstje

• Koffiezuiper
  • Laatst online: 11-10-2025
Uhm ik baal nogal van het geluid wat idioot blijft hangen! Ik heb een Audigy en het is niet om uit te houwen zo erg. Dus ik heb nog maar paar seconden gespeeld. Het zag er wel aardig leuk uit met de effecten alleen eerst wil ik het geluid fixen.
Iemand een idee? Zodra ik dus in menu kom blijft het geluid nogal hangen en stotteren.

Edit: Probleem is opgelost :) in dxdiag heb ik de hardware acc laag gezet naar basic ofzo :)

• Captain Pervert
Hmm fuck zeg. Ook na het installeren van dat DirectPlay 8.2 kon ik geen servers zien, na het klikken op 'refresh' lijkt hij te zoeken, maar het is gewoon een crash (of het moet al meer dan 20 minuten duren... :{).

p00p

Verwijderd

Die ingame browser laat bij mij wel veel servers zien.
Probleem echter is dat er altijd maar 1 persoon op zit.
Zijn de servers die ik in het spel vind de enige waarop gespeeld wordt?

moooie lichtinval, zoiets is voor mij nieuw.
Maar ik mis ook de 'arcade' feel en de verschillende klasses (ala RTCW)
O ja, en natuurlijk de userbase

• Stefke
Waarschijnlijk allemaal mensen die zelf effe een server hosten bij wijze van test.

Er zitten 4 klassen in, en wat bedoel je met een userbase?

Overigens is het spel bij mij erg donker, en het verzetten van gamma en brightness doet niets.

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Waarom kan ik nu nog steeds niet lopen?? Ik sta gewoon vast bij de startplaats.

Verwijderd

Captain Pervert schreef op 07 augustus 2002 @ 23:02:
[...]
NooB > Agressor was al bezet op GoT ..
[ontopic]
Als ik op refresh druk, dan loopt die vast 8)7

Verwijderd

stefijn schreef op 08 augustus 2002 @ 14:53:
Waarschijnlijk allemaal mensen die zelf effe een server hosten bij wijze van test.
Zeker. Zijn er geen officiële servers (zonder lag)
Er zitten 4 klassen in, en wat bedoel je met een userbase?
Hehe, dat sloeg op die lege servers :)

• Captain Pervert
Verwijderd schreef op 08 augustus 2002 @ 15:10:

Als ik op refresh druk, dan loopt die vast 8)7
Hier ook dus...

• Pubbert
  • Laatst online: 18:56

Pubbert

random gestoord

zeeer sjiek spelleke :Y)

hij draait goed op 1600x1200 alles hoog (specs 1) alleen in het begin bij het respawnen een beetje hakkelig, laterna gewoon snel genoeg (ik gok 30fps)

hij is een stuk stabieler moet ik zeggen, en de map is ook hier en daar wat veranderd...

wat me opvalt is dat als je geschoten hebt en de kogelhulzen springen uit je geweer dat de kogels ook heeel braaf naar onder rollen een trap of een helling af.. totdat ze beneden zijn. Het enige wat ik nog mis (oke, ik mis de volledige versie :P maja dat duurt nog ff) is schaduwen op geweren enzo.. het geweer weerkaatst dezelfde hoeveelheid licht als je in de zon en in de schaduw staat...

ik vind het iig 10x beter dan die andere :)

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

• Stefke
Dond3r schreef op 08 augustus 2002 @ 16:20:

wat me opvalt is dat als je geschoten hebt en de kogelhulzen springen uit je geweer dat de kogels ook heeel braaf naar onder rollen een trap of een helling af.. totdat ze beneden zijn. Het enige wat ik nog mis (oke, ik mis de volledige versie :P maja dat duurt nog ff) is schaduwen op geweren enzo.. het geweer weerkaatst dezelfde hoeveelheid licht als je in de zon en in de schaduw staat...

ik vind het iig 10x beter dan die andere :)
Ach ja, als je voornamelijk op het uiterlijk valt...Leuk, kogeltjes die blijven vallen, maar om heel eerlijk te zijn zal het me een worst wezen waar die kogels blijven als je flink aan het gamen bent. Alsof je dan zulke details ziet.

Maar goed: het is natuurlijk leuk :) , maar maakt een spel nou niet direct een topper

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Damian schreef op 08 augustus 2002 @ 15:03:
Waarom kan ik nu nog steeds niet lopen?? Ik sta gewoon vast bij de startplaats.
hellupie ;( ;(

• Pubbert

Pubbert

random gestoord

ik denk wel dat hij cs kan beaten...het enige minpunt is dat hij een redelijk zwaar systeem nodig heeft tegenover cs..

maarja ik neem aan dat er niet veel gamers meer zijn die op een pentium1/2 gamen...

hij draait op 1600x1200 alles high op specs1
hij draait op 1024x758 alles high op specs2
hij draait op 800x600 alles medium/low (ziet er nog goed uit) op een p3 600 tnt2

ben benieuwd wanner hij uitkomt

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

• Pubbert

Pubbert

random gestoord

controls goed ingesteld????

je moet een paar keer klikken en dan join je pas, dan kun je via n wapens kopen of gewoon rond gaan lopen

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

• GTA3
  • Niet online
Is het wat eigenlijk want de vorige was niet zo goed

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

• ernst
  • Laatst online: 14-06-2025
hmmz
texture/bug fix voor TO ? zo ziet het er wel uit :X

Every day is a start of something new, and every evening ends with the splendid dawn of a new day

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Dond3r schreef op 09 augustus 2002 @ 11:39:
[...]

controls goed ingesteld????

je moet een paar keer klikken en dan join je pas, dan kun je via n wapens kopen of gewoon rond gaan lopen
jups, ik heb alle controls bijna veranderd.

Als ik beweeg, dan zie je hem als het ware ook een beetje naar links leunen. en springen doet ie ook wel, alleen niet zo hoog.

hellup!! :(

Verwijderd

beetje flop vin ik

• Stefke
Dond3r schreef op 09 augustus 2002 @ 11:30:
ik denk wel dat hij cs kan beaten
Fijn dat jij dat denkt, misschien ergens mee onderbouwen? En nee, kom niet met de graphics aan, want het mag wel duidelijk zijn dat het bij CS om heel andere dingen dan graphics draait.

Ik denk niet dat er voor dit - het zoveelste op rij - spel zo'n enorme community komt als voor CS (als die al ooit komt) al was het alleen maar omdat CS gewoon de eerste was, iedereen móest wel naar CS.
Nu komt iedere ontwikkelaar zijn graantje meepikken en brengt een "CS-killer" uit, en dacht je nou werkelijk dat van de (ik zeg maar wat) 500.000 CS-spelers er 350.000 naar dít spel gaan? Waar er 13 van in een dozijn zijn tegenwoordig, allemaal met hun min en pluspunten?
Eerder misschien 20.000 naar deze, en 10.000 naar een ander etc etc. en dan blijven er 300.000 over voor CS.

Het enige dat CS kan killen is CS zelf, als OF het spel helemaal verziekt is/wordt door cheaters of door de makers zelf, m.a.w. als iedereen er genoeg van heeft en zolang CS nog volop in ontwikkeling is gaat dat voorlopig niet gebeuren lijkt me.

• Stefke
En al helemaal zo'n spel niet waarvan de makers zo'n enorm slechte eerste MP-beta uitbrengen die op de meeste computers niet eens opstart!
De 1e indruk is het belangrijkst en die was bar slecht. De 2e indruk komt ook niet echt geweldig over als ik de reacties lees (ja, iedereen vindt de graphics mooi, duh :O )

Verwijderd

Er zitten nog een irritante bug in.
Dan lijkt het alsof het spel niet is afgelopen en niet opnieuw begint.
Terwijl iedereen dood is.

• Pubbert

Pubbert

random gestoord

alleen nu nog goede servers :(

meeste servers:

• zijn mensen die de demo ff willen proberen, dus zit maar 1 man in
• zijn erg traag
• zijn als je bijna in de server zit alweer weg

ik zie trouwens maar een stuk of 20 servers... lijkt me stug dat er niet meer zijn :?

steffijn: even voor de duidelijkheid:

het cs tijdperk begint te echt af te lopen hoor. Vorig jaar waren er nog 2x zo veel cs'ers dan nu. Dus eens is het afgelopen.. dan blijven er nog maar een paar over...

en ik vind naast de gameplay graphix ook belangrijk... je speelt counterstrike toch ook niet alles op zn laagst :?

en jij vond de eerste indruk van dit spel slecht.. niet iedereen dus.. die eerste demo deed (en starte dus wel op) het goed op mijn 3 pc's die ik thuis heb.. ik geef toe dat je af en toe wat bugs tegenkwam, maar deze waar niet daarmate erg.. ik heb die demo best vaak op lan-parties gespeeld, en daarmee ook geen problemen gehad met de speelbaarheid..

mocht de oude demo niet werken op iemands pc dan moet hij eerst zelf ff kijken of het wel aan de demo ligt.. kan dus ook aan systeem liggen (video-drivers enz.)

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

• Captain Pervert
Ik vind die schaduwen geweldig. En ook die hulzen... Geeft iets extra's, toch wel. Je ziet schaduwen om de hoek vallen enzo...

Verwijderd

hij loopt bij mij continu vast zodra ik op refresh druk heb wel 8.2 +laatste patch wie heeft zelde probleem of oplossing?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 augustus 2002 @ 15:40:
hij loopt bij mij continu vast zodra ik op refresh druk heb wel 8.2 +laatste patch wie heeft zelde probleem of oplossing?
IK heb hetzelfde probleem henkie united nr1.
Maar blijkbaar zijn wij de enige 2 die er niks van snappen. 8)7

Verwijderd

ik heb dat ook 8)7

Verwijderd

[quote]Dond3r schreef op 09 augustus 2002 @ 19:06:
Blaat
[quote]

Cs is nog lang niet afgelopen....
binnenkort hebben we weer de nieuwe CS

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 augustus 2002 @ 09:34:
[...]

IK heb hetzelfde probleem henkie united nr1.
Maar blijkbaar zijn wij de enige 2 die er niks van snappen. 8)7
Ik heb precies hetzelfde probleem.

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-01 17:15
Ik vind hem ieg leuker als global ops want dat was echt brak :) .

Steam

Pagina: 1