Het icoon van Scarecrow geeft me maar de kriebels. het lijkt alsof 2 tongen aan elkaar vast zitten gegroeid. dan ga ik helemaal nadenken als je zo moet leven, enzo. Ik vind het gewoon een eng icoon, wordt hier iets aan gedaan of moet ik maar accepteren wat ik zie hier.
Mag je posten in Schop een Modje. 
Plaatje van het icoon: http://images.tweakers.net/forum/usericons/5075/leuk.jpg
Plaatje van het icoon: http://images.tweakers.net/forum/usericons/5075/leuk.jpg
[ Voor 0% gewijzigd door El Jefe op 07-08-2002 15:14 . Reden: icon erbij ]
Geef eens een voorbeeld?
zo moeten we er meer hebenVerwijderd schreef op 07 augustus 2002 @ 15:14:
ziet er naar mijn idee gewoon uit als 2 zoenende vrouwen... nix mis mee dacht ik zo
Sick Nick : " K, ik ben net wakker en ik geef mijn ongelijk nu toe, jammer alleen dat ie het niet kan lezen. Wanneer komt ie m'n spullen halen"
Dat was niet de eerste gedachte die ik erbij had
Who is John Galt?
\Cheater schreef op 07 augustus 2002 @ 15:12:
Het icoon van Scarecrow geeft me maar de kriebels. het lijkt alsof 2 tongen aan elkaar vast zitten gegroeid. dan ga ik helemaal nadenken als je zo moet leven, enzo. Ik vind het gewoon een eng icoon, wordt hier iets aan gedaan of moet ik maar accepteren wat ik zie hier.
je kan ook denken dat ze na een simpele operatie verlost zijn en dat ze daarna heen happy life hebben en dat ze door hun close omgang elkaar zo leuk zijn gaan vinden dat ze zijn gaan trouwen en 8 kinderen hebben.... *happy end*
Sick Nick : " K, ik ben net wakker en ik geef mijn ongelijk nu toe, jammer alleen dat ie het niet kan lezen. Wanneer komt ie m'n spullen halen"
Ff met je kop tegen het beeldscherm als je het plaatje bekijkt en je ziet zo dat ze elkaar raken en niet aan elkaar vast zittenCheater schreef op 07 augustus 2002 @ 15:12:
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
geintje hoop ikCheater schreef op 07 augustus 2002 @ 15:12:
Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
uit inzoomend onderzoek zie ik dat de tongen los zitten van elkaar.....
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Verwijderd
Wat is dit voor crap? Als ik naar het icoon van Webgoodie kijk, lijkt het net of hij geen ogen heeft, alleen zwarte gaten. Ik eis een ander icoon, Webgoodie!
Dat is een zonnebril wat ie draagt!Verwijderd schreef op 07 augustus 2002 @ 20:19:
Wat is dit voor crap? Als ik naar het icoon van Webgoodie kijk, lijkt het net of hij geen ogen heeft, alleen zwarte gaten. Ik eis een ander icoon, Webgoodie!
En de persoon op jouw icoon kijkt is te dom!
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 17:45
Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
/u/5360/crop65d3c045ca48f_cropped.png?f=community)
Je icoon kickt assVerwijderd schreef op 07 augustus 2002 @ 20:19:
Ennuh, vind het icoon er gewoon goed uit zien hoor, beetje vergezocht....Ik denk dat moderators niks zullen doen en als je je er echt iets aan wilt doen dan stuur je hem een mailtje. Dat is het enige wat je nog kan doen denk ik zo
We Are Borg schreef op 07 augustus 2002 @ 20:24:
[...]
Je icoon kickt ass
Ennuh, vind het icoon er gewoon goed uit zien hoor, beetje vergezocht....Ik denk dat moderators niks zullen doen en als je je er echt iets aan wilt doen dan stuur je hem een mailtje. Dat is het enige wat je nog kan doen denk ik zo
Als user zeinde kun je ook wel een mailtje sturen naar een andere user met de vraag of hij dat icon wilt wegdoen, alleen is dat dus geen dwingende mail
Maarja, IMO kan dit icon dus ruim wel. Sinds wanneer mag 'creepy'icons niet? En wtf is hier creepy aan?
Je hebt gewoon een rare fantasie
🌞🍃
- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 17:45
Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
/u/5360/crop65d3c045ca48f_cropped.png?f=community)
Wat begrijp je niet
De moderators zullen het niet wijzigen denk ik
Als je de user een e-mail stuurt en dan vraagt of hij het wilt veranderen, dan doet hij dat misschien.
Vond icoon van 007 heel mooi
Dus wat begrijp je niet, heb toch goed uitgelegd voor hem:?
ok ik dacht dat je de MIB icon bedoelde en niet die van de topicstarters link...DataBeest schreef op 07 augustus 2002 @ 20:37:
[...]
Als user zeinde kun je ook wel een mailtje sturen naar een andere user met de vraag of hij dat icon wilt wegdoen, alleen is dat dus geen dwingende mail
Maarja, IMO kan dit icon dus ruim wel. Sinds wanneer mag 'creepy'icons niet? En wtf is hier creepy aan?
Je hebt gewoon een rare fantasie
onzin doen we maar in de huiskamer en een melding van een icon hoort in schop een modje... Doe er dan ff een link bij oid
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.