t68i vraagjes /probleem

Pagina: 1
Acties:

• HenkS
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10-08 19:09

HenkS

Da_king alias HenkS

Topicstarter
hallo,

ik heb een sony ericsson t68i

en nu vroeg ik me wat af:

als ik een sms stuur, dan moet ik zeker 3-4 x ergens op drukken voordat ik het menu met namen voor mijn neus heb, waar ik een naam uit kan selecteren, vind ik echt veel te veel gedoe, kan dit niet met 1 druk op de knop.

verder is het automatisch woordenboek niet je-van-het maar ik kan er mee leven, maar als ik iets wil typen wat niet voorkomt, moet ik eerst het menuutje oproepen, auto-aanvullen uitzetten, dan mijn woord typen, en dan hetzelfde gedoe om het woordenboek weer aan te zetten, kan dit niet sneller???

dan nog iets, soms als ik gebeld wordt of een sms krijg, zie ik het nummer staan, ipv de naam die erbij hoort, en dat nummer staat toch zeker met een naam erbij in mijn telefoonboek, beetje irritant, is hier iets aan te doen?

thanks alvast :)

• HenkS

HenkS

Da_king alias HenkS

Topicstarter
nou punt 2 heb ik de oplossing al voor gevonden, kwestie van een toets ingedrukt houden, nu nog punt 1 en 3 aub

• Aeon
  • Laatst online: 10-08 12:14
Yep, dit kan allemaal veel sneller. Allereerst de T9 woordenboek funktie. Ik ben er aan gewend, en het is echt handig. (IMHO) beter dan Nokia T9. Je tiept alleen de nummers in die in je woord voor komen. Bijvoorbeeld "hallo tiep je in als: 42556" Maar als je klaar ben met het woord, druk je op 1 (dat is woord invoegen + spatie) Om een woord in te voeren die niet in woordenboek staat, druk je op dat knopje boven de 1 en dan op 3.

om je sms snel te zenden gebruik ik het volgende: In je sms, druk op Yes, Dan kijg je "nummer" Daar doe je je joystick naar Links dan druk je 2 keer op Yes. browsen maar.

Wat betreft die nummer/naam weergave: Dat heb ik niet. Ik zie gewoon de naam staan, als die in me phonebook staat. Ik zal eens voor je zoeken

• Aeon
Heeej... hoe doe je dat met die toest uitzetten?

• HenkS

HenkS

Da_king alias HenkS

Topicstarter
ik zal ff voorlezen uit de handleiding

t9 aan en uitzetten: houdt de * toets even ingedrukt
wisselen tussen talen: houdt de # even ingedrukt

wisselen tussen kleine/hoofdletters: druk 1 malig op de * toest

cijfers invoeren als t9 aanstaat: de toets met het betreffende cijfer even inhoud

edit:

en ja dat bedoel ik nu, naam uitzoeken is dus 4 toetshandelingen: yes , <- , yes, yes en dat vind ik nogal veel

• Aeon
Heej, thx, Die kon ik nog niet. :) Ik ga altijd eerst prutsen, en dan pas handleiding lezen.

Over de SMS namen.... Ik weet niet hoe het sneller kan. :?

[ Voor 0% gewijzigd door Aeon op 07-08-2002 15:33 . Reden: typo ]

Pagina: 1