hier schrik ik van ...:\
... daar gebeurt iets dat niet erg net is, en dit komt over als bewust in de grond trappen van topicstarter.
Als dit kennelijk standaard gedrag is (en niet komt door een enmalige slechte stemming van de betreffende beantwoorder) staat het er slecht voor met /14.
kortaf, huneurig en autoritair als user op een topicstarter reageren kan best, ik doe het ook wel, maar het minste is dat deze hiervoor aanleiding moet geven, een brakke openingspost; hier is het enige probleem dat de topicstarter het functioneren van de concat-operator in PHP niet geheel begrijpt.
misschien handig om te begrijpen dat je in object georienteerde programmeertalen makkelijk een concat functie als method van het Array-object kunt gebruiken:
arrayName1.concat(arrayName2); de vraag van de topictstarter lijkt iets soortgelijks te willen bereiken
nu is het de vraag he dat in PHP gaat, inderdaad iets dat ik me ook wel afvraag, hoe object-georienteerd PHP is, vraag ik me nog altijd af, maar ja dat zal vast in de manual staan, zoals kennelijk alles daar in de manual staat
(als ik php-devver was zou ik ook met een norse grijns rondlopen en vast mn vrouw slaan, Ya're talkin' to me!?)
een
Debug Q&A lijkt me best het testen waard, maar minstens zouden hiervoor hele strakke regels gesteld dienen te worden:
1) voor de topicstarter
duidelijke openingspost, met code (eventueel in php/code-tags met regelnummers)
uitleg wat hij wil bereiken, uitleg wat mis gaat, uitleg wat al geprobeerd is.
2) voor de beantwoorders
heel, heel streng anti-flame beleid door mods, hier zouden regulars zeer behulpzaam kunnen zijn; anderen dan mods en regulars laten iedere opmerking over de openingspost van de topicstarter achterwege.
Een goede doelstelling lijkt me dat dit
Debug Q&A niet zo zer gaat om hulp bij de oplossing van foutmeldingen, maar eerder je de mogelijkheid biedt
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen