Verwijderd

Topicstarter
Goedemiddag allemaal, ik heb een klein probleempje met mijn webcam en ik hoop dat iemand mij kan helpen. Als ik probeer een video-mail te versturen krijg ik constant de volgende text:'Invalid Class String' en het is dan niet mogelijk mijn video-mail te verzenden. Foto's versturen is geen enkel probleem. }:O Herkent iemand dit probleem en weet iemand hier de oplossing voor?? Alvast bedankt :)
P.S De beeld kwaliteit van deze webcam sucks!!!! :(

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13:19

rammes

koekebakker 1e klas

:/ vaag welk os?? drivers/software al eens op nieuw geinstalleerd?

Ik zou het doen!

Verwijderd

Verstuur je via webmail?

verstuur via pop3, dan wertk het wel.

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Verwijderd schreef op 07 augustus 2002 @ 17:08:
verstuur via pop3, dan wertk het wel.

POP3 is voor ontvangst. ik neem aan dat je SMTP bedoelt.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

Topicstarter
Alles opnieuw geinstalleerd, blijft de zelfde text geven... 'invalid class string' .. gek wordt ik er van !!! Hoe kan je zien of je via webmail of via pop 3 verstuurt?? mijn outlook gaat gewoon via pop 3... erg he zo'n digibeet!! in ieder geval bedankt.. ik blijf zoeken naar de oplossing :)

Verwijderd

Topicstarter
smtp.. klopt ... mijn email programma is outlook, waarom gaan de foto's wel maar de video-mail niet... daar kan ik niets zinnigs over verzinnen 8)7

Verwijderd

Exirion schreef op 07 augustus 2002 @ 17:11:
[...]
POP3 is voor ontvangst. ik neem aan dat je SMTP bedoelt.
um, ja die ja :D

Maar: Film met moviemaker whateva opnemen en dan opslaan en dan in de bijlage gooien?

Verwijderd

Topicstarter
ik snap er geen ene 8)7 :( :( }) }:O :? :X }) meer van..... }:O }:O

• Bitbull
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:56
Wat bij mij hielp was het opnieuw installeren van de Windows Media Encoder (WME). Staat o.a. in de Microsoft folder op de QuickCam CD (WMEDIST.EXE file).

suc6!

Verwijderd

Topicstarter
thanks, zal het proberen, helaas niet mijn instal cd bij de hand |:(

• EdwinB
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 04-03 14:39
Ik heb ook een 'probleem' met mijn Logitech Quickcam Express.

Ik heb mn webcam aangesloten op een W2K Server en deze server beheer ik remote. Echter het Remote Desktop programma (Terminal Service) kan maximaal 256 kleuren aan. De webcam software begint dus meteen te mekkeren dat ie geen 16 bits kleuren kan vinden en of ik dat ff wil aanpassen.

Is er een mogelijkheid om deze 'vereiste' te veranderen in 256 kleuren?
Pagina: 1