pinnacle dv500 DVD

Pagina: 1
Acties:

• Wimlem
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 04-03 18:24
Ik heb problemen met deze videobewerkingskaart. Het probleem is dat er 1 onderdeel niet geinstalleerd kan worden. Dit is de Multimediacontroller.

De kaart is op de manier geinstalleerd waarop het goed zou moeten gaan. Software installeren, kaart er in zetten en kaart installeren.

Nieuwste drivers (217 MB) werkt niet, update voor de pci bus werkt ook niet. .

Het gaat om een Fujitsu Siemens Scenic T met daarop Windows 2000 Pro. Onder windows XP heb ik hetzelfde probleem. :(

(Pentium 4 1,6 GHz / 256 KB SLC / Intel 845 / 384 MB (DDR DRAM) / ATI Radeon FSC 32 MB AGP / 1,44 MB FDD / 20 GB (ATA-100) HDD / 40 GB (ATA-133) HDD/ 48x CD ROM / Audio on board / Intel 10/100 Ethernet on Board / Windows XP Professional of Windows 2000 Pro /).

SolarEdge 7k met 8070wp (oost/west) - SolarEdge / Atlantic 270l / LG HU071.U43 + HN1616.nk3 warmtepomp / HikVision leverancier

• A3-D
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:45
Ik kan maar 1 ding zeggen: Succes! Wat heb ik een partij met deze kaart lopen stunten zeg..., ik werd er echt moedeloos van. De support van Pinnacle hier in Nederland is echt bagger en waarschijnlijk ligt het probleem in de overige hardware. Schuif eens met wat kaarten in je PCI sloten, het mooiste is een dedicated PC zodat je minder last van conflicten hebt. Een tip; kijk op http://webboard.pinnacles...4&ForumID=65&SectionID=12 voor mogelijke oplossingen, of registreer jezelf en leg daar je vraag voor.....

EV Skoda Enyaq | cv Wallbox Pulsar Plus V6.7.36 | PV 4720WP Zuid | PIB 2 x Marstek Venus E 5.12 kWh V157.3 - CT003 V118 | Landis+Gyr E360 SMR5.0 | Tibber

Verwijderd

Wat krijg je voor melding als je die multimedia-controller als je handmatig via apparaatbeheer wil installeren?

Verwijderd

Heb je op de juiste manier geinstalleerd?
1. Installeer Adobe Premiere
2. Installeer dan de kaart.
3. Installeer nu de software van pinnacle (inclusief Drivers)

Dit werkte bij mij. Maar ik ben bekend met de ellende van pinnacle (DV 300) en ik gebruik dus altijd Ghost om de verschillende stadia van mijn harddisk te backuppen. Dit zodat ik makkelijk terug kan naar de vorige versie.

• desmoquattro
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2025

desmoquattro

Duwgatie

Kep ook zo'n kaart en wat een bagger ding om aan de praat te krijgen maar sinds mijn nieuwe MBtje doet ie het goed.(asus a7v266e).
En wat Wkrebbe zegt is wel de goede volgorde,mijn ervaring is dat als je het 1x fout gedaan hebt je je PCtje lekker opnieuw kan gaan installeren anders gaat ie niet normaal werken.
S6 met de DV500

LOL

• Wimlem
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 04-03 18:24
Verwijderd schreef op 08 augustus 2002 @ 10:51:
Heb je op de juiste manier geinstalleerd?
1. Installeer Adobe Premiere
2. Installeer dan de kaart.
3. Installeer nu de software van pinnacle (inclusief Drivers)

Dit werkte bij mij. Maar ik ben bekend met de ellende van pinnacle (DV 300) en ik gebruik dus altijd Ghost om de verschillende stadia van mijn harddisk te backuppen. Dit zodat ik makkelijk terug kan naar de vorige versie.
Hij is op deze manier geinstalleer ja. KHeb eindelijk contact kunnen krijgen met Pinnacle en zei zeggen dat de kaart waarschijnlijk defect is :(

Er moeten 3 apparaten geinsatalleerd worden. Pinnacle DV500 IEEE 1394, pinnacle systems DV500 Overlay en de E4.

Een van die laatsten krijg ik dus niet aan de praat. Het is de één of de ander.

SolarEdge 7k met 8070wp (oost/west) - SolarEdge / Atlantic 270l / LG HU071.U43 + HN1616.nk3 warmtepomp / HikVision leverancier

Verwijderd

Tonnetje schreef op 08 augustus 2002 @ 11:37:
[...]

Hij is op deze manier geinstalleer ja. KHeb eindelijk contact kunnen krijgen met Pinnacle en zei zeggen dat de kaart waarschijnlijk defect is :(

Een van die laatsten krijg ik dus niet aan de praat. Het is de één of de ander.
Vind je het gek dat ze dat zeggen, die Helpdesk van Pinnacle stelt geen ene ruk voor en op deze manier zijn ze snel van dit soort complexe problemen verlost

• A3-D
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:45
Nu je het zegt....ik heb mijn DV500 destijds aangeschaft bij MediaMarkt, en tot twee maal toe een defecte kaart gehad die niet te installeren viel. Na meerdere clean Windows installs heb ik hem bijna uit het raam geggooid!

EV Skoda Enyaq | cv Wallbox Pulsar Plus V6.7.36 | PV 4720WP Zuid | PIB 2 x Marstek Venus E 5.12 kWh V157.3 - CT003 V118 | Landis+Gyr E360 SMR5.0 | Tibber

Pagina: 1