Toon posts:

beeld van games zichtbaar op monitor en tv tegelijkertijd ??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Nou, eigenlijk zegt de topic al genoeg, ik wil weten of dit mogelijk is.

Ik kan nu het beeld van mn games op m'n monitor zien of op mijn tv...maar alleen 1 van de 2.

Is het nu ook mogelijk om het tegelijkertijd te zien op beide schermen.
Als ik een film start dan start die ook automatisch op mn tv, en die zie ik dus wel op beide schermen.

Ik heb een gf 4 mx440 met tv-out.

o ja...en ik zie als ik mn pc aan heb wel de achtergrondkleur van het bureaublad op mn tv of een plaatje als ik dit heb ingesteld, maar geen pictogrammen die op mn monitor wel te zien zijn.

Is dit ergens in te stellen want ik zoek me rot...

thnx...

Verwijderd

Er was geloof ik ergens een patch van Nview om de ene uitgang de andere te laten "clonen"... moet wel te vinden zijn op google

Verwijderd

Topicstarter
ja, ik heb het inderdaad gevonden...was echt al tijden bezig en na mn post kwam ik er zelf achter...lol

Ik moest dus eerst weer de s-video kabel los trekken en dan opnieuw alles instellen en hem inderdaad als kloon selecteren...en niet als 2de beeldscherm

thnx anywayz !

Verwijderd

Slotje :z

• hellegers
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 29-09-2009

hellegers

www.foksuk.nl

hoe heet dat progje precies dat instal ik hem ook ff

AMD Athlon XP 2600, abit nf7 , 2x 256 crosair platinum pc 3200, ti 4200 64mb DDR, 80 gig seagate HDD, 40x liteon brander, 16x liteon DVD,in een lian li pc-60 kastje met een enermax

Verwijderd

Topicstarter
ik heb gewoon de nvidia detonator drivers geinstalleerd en gebruik nview voor dat tv-out gebeuren...volgens mij moet je kaart dat wel ondersteunen..

succes !
Pagina: 1