ISA and Exchange

Pagina: 1
Acties:
  • 47 views sinds 30-01-2008

• Kabouterplop01
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-08 12:53

Kabouterplop01

chown -R me base:all

Topicstarter
He Guys and Dolls,
Heb leuk servertje met isa en exchange2000 in native 2000 domain. Hoe krijg ik in de firewall instellingen van de ISA poorten gemapped (ik heb al gekeken naar het grote poortmappings......) In proxy mode werkt het prima, maar nu de vuurmuur....
met firewall valt er niet meer te mailen, en bijv. dus ook geen gebruik meer te maken van bijv hi hi WINMX om maar een gekke zijweg te noemen.
Heb al zo'n scan test gedaan en alle poorten staan verborgen (behalve 80, want ik draai ook een site)

help

8)7

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-08 09:02
check voor grap eens www.isaserver.org, hier staat veel informatie mbt isa server

A wise man's life is based around fuck you

• Kabouterplop01
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-08 12:53

Kabouterplop01

chown -R me base:all

Topicstarter
Geachte heer/ mevrouw Zwelbast...
Ik heb er een boek naast liggen van heel veel pagina's, maar misschien dat iemand van jullie techno's er iets van weet... (die link heb ik de laatste tijd veel besurfd) but thanx anyway

_/-\o_

• Predator
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:42

Predator

Suffers from split brain

Dan kijk je toch ff in de dat boek ?

www.isaserver.org en de tutorials ook echt eens lezen ipv gewoon op de site te surfen.

Als je het dan nog niet lukt om een poort open te zetten met ISA dan moet je toch overwegen of iets anders te gaan gebruiken of je eens dringend wat meer guides over ISA te lezen.

Lees Algemene gedragsregels (Netiquette) aub eens.
(stuk over geen helpdesk en zo)
Geachte heer/ mevrouw Zwelbast...
elkaars nick verdraaien doe je maar in de HK maar daar heb je vast geen nog geen access toe :D
Voor jou is dat zwelgje dus.
Je hoeft niet met iemand nickname te gaan spotten :(

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

Dit topic is gesloten.