Even he, to whom most things that most people would think were pretty smart were pretty dumb, thought it was pretty smart.
Ach ja als je nix probeert werkt het ook nietPlague schreef op 07 augustus 2002 @ 13:48:
Ik zal je uit je droom halen: dat werkt niet
En in je sig is genoeg denk ik...
Even he, to whom most things that most people would think were pretty smart were pretty dumb, thought it was pretty smart.
Nou dat niet werken valt wel mee het heeft al 2X in de krant gestaan en naar aanleiding van deze site heeft de gemeente een kennisgroep opgestart zodat we lekker met zn allen kunnen gaan brainstormen over ADSL
Tsja ik heb ook een keer 1000 handtekeningen verzameld voor een skateparkIbBeLz schreef op 07 augustus 2002 @ 13:52:
[...]
Nou dat niet werken valt wel mee het heeft al 2X in de krant gestaan en naar aanleiding heeft de gemeente een kennisgroep opgestart zodat we lekker met zn allen kunnen gaan brainstormen over ADSL.. dus het werkt in ieder geval in zovere dat ze het er in de gemeente nu over hebben , en dat is al wat waard want hiervoor deden ze helemaal nix
Tis overigens niet mijn site
Tsja dat jou gemeente dat doet zegt niet dat mijn gemeente dat ook doet , nooit geschoten is altijd miszmn schreef op 07 augustus 2002 @ 13:54:
[...]
Tsja ik heb ook een keer 1000 handtekeningen verzameld voor een skateparkdat is nu 1.5 jaar geleden en er gebeurt ook niks, toen ook verscheidene gesprekken gehad met de gemeente
De islam kan uw vrijheid schaden
Heb je wel ADSL.
This can no longer be ignored.
HAHa ja das een goede , ten eerste woon ik nog bij mn ouders , en heb ik zelf echt geen geld om te verhuizenKirpeknots schreef op 07 augustus 2002 @ 14:01:
Anders verhuis je toch een paar meter naar Culemborg.
Heb je wel ADSL.
Geen goed idee dus , ik wil gewoon blijven woon waar ik woon maar wel ADSL
al 2x verhuist hier.... dat huis zoeken is echt zo gedan hoor...(woon ook bij ouder)... als je wilt heb je zo een huis.. staat genoeg te koop overalIbBeLz schreef op 07 augustus 2002 @ 14:18:
[...]
HAHa ja das een goede , ten eerste woon ik nog bij mn ouders , en heb ik zelf echt geen geld om te verhuizenten tweede is een huis vinden niet iets wat je ff doet daar gaan jaren overheen . en ten derde ik wil niet in culemborg wonen
..
Geen goed idee dus , ik wil gewoon blijven woon waar ik woon maar wel ADSL
https://wren.co/join/Devian
Najah dan nog kan het niet want ik heb er geen geld voor en mijn ouders gaan echt geen nader huis kopen omdat daar wel ADSL isDevian schreef op 07 augustus 2002 @ 14:51:
[...]
al 2x verhuist hier.... dat huis zoeken is echt zo gedan hoor...(woon ook bij ouder)... als je wilt heb je zo een huis.. staat genoeg te koop overal
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
Omdat dat er misschien ook niet isNitroX_infinity schreef op 07 augustus 2002 @ 15:32:
Waarom ADSL en geen kabel? Kabel is goedkoper en gemiddeld sneller.
Kabel is helemaal alleen in de grote steden te krijgen
Die heb ik ook gehad. Dramatisch traag. (Bijna op casloma niveau)
Cable4u kan je alleen in culemborg krijgen en helaas niet in beusichem . Hier hebben we ook gewoon kabel via UPC (alsof je daar blij mee moet zijnKirpeknots schreef op 07 augustus 2002 @ 16:41:
De kabelleverancier in deze regio is Cable4U.
Die heb ik ook gehad. Dramatisch traag. (Bijna op casloma niveau)
Is er trouwens al een Modje die iets zinnigs kan zeggen over het wel of niet openen van zon topic wat in eerste instantie mijn vraag was
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..