Topic openen over ADSL actie in mijn gemeente :)

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibbelz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-06-2022
Ik heb het wel is vaker gezien en toen ging het niet op slot , maargoed ik vraag het toch maar ff , voordat ik een slotje krijg :) .. Mag ik een topic openen over een site die actie voert voor ADSL in mijn gemeente , zodat andere tweakers uit deze gemeente ook kunnen reageren, en kunnen laten weten dat zijn ADSL willen :)

Even he, to whom most things that most people would think were pretty smart were pretty dumb, thought it was pretty smart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plague
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik zal je uit je droom halen: dat werkt niet ;)

En in je sig is genoeg denk ik... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibbelz
Plague schreef op 07 augustus 2002 @ 13:48:
Ik zal je uit je droom halen: dat werkt niet ;)

En in je sig is genoeg denk ik... ;)
Ach ja als je nix probeert werkt het ook niet :) ... Wacht even een bericht van een modje af :)

Even he, to whom most things that most people would think were pretty smart were pretty dumb, thought it was pretty smart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supakeen
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-09 14:42
Gaat niet werken :) Gewoon alle deuren langs zal dat worden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fairy
  • Niet online

Fairy

13kWp

zmn schreef op 07 augustus 2002 @ 13:50:
Wahhaha :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibbelz
zmn schreef op 07 augustus 2002 @ 13:50:
Nou dat niet werken valt wel mee het heeft al 2X in de krant gestaan en naar aanleiding van deze site heeft de gemeente een kennisgroep opgestart zodat we lekker met zn allen kunnen gaan brainstormen over ADSL :) .. dus het werkt in ieder geval in zovere dat ze het er in de gemeente nu over hebben , en dat is al wat waard want hiervoor deden ze helemaal nix :) Tis overigens niet mijn site :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supakeen
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-09 14:42
IbBeLz schreef op 07 augustus 2002 @ 13:52:
[...]

Nou dat niet werken valt wel mee het heeft al 2X in de krant gestaan en naar aanleiding heeft de gemeente een kennisgroep opgestart zodat we lekker met zn allen kunnen gaan brainstormen over ADSL :) .. dus het werkt in ieder geval in zovere dat ze het er in de gemeente nu over hebben , en dat is al wat waard want hiervoor deden ze helemaal nix :) Tis overigens niet mijn site :)
Tsja ik heb ook een keer 1000 handtekeningen verzameld voor een skatepark :| dat is nu 1.5 jaar geleden en er gebeurt ook niks, toen ook verscheidene gesprekken gehad met de gemeente :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibbelz
zmn schreef op 07 augustus 2002 @ 13:54:
[...]

Tsja ik heb ook een keer 1000 handtekeningen verzameld voor een skatepark :| dat is nu 1.5 jaar geleden en er gebeurt ook niks, toen ook verscheidene gesprekken gehad met de gemeente :(
Tsja dat jou gemeente dat doet zegt niet dat mijn gemeente dat ook doet , nooit geschoten is altijd mis :) ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 07:34

Wokschotel

Op 6 wielen

Je moet het gewoon op de juiste manier spelen. Ga met wethouders op gemeenteraadsleden praten, misschien zitten zij ook vaak te internetten of hebben ze kinderen die dat doen. Persoonlijke contacten werken veruit het best bij dit soort dingen. Wijs ze op de mogelijkheden van publiek-private samenwerking en probeer ook in contact te komen met bedrijven die misschien wel ADSL willen.

De islam kan uw vrijheid schaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kirpeknots
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 13:08

Kirpeknots

Wazzup!

Anders verhuis je toch een paar meter naar Culemborg.
Heb je wel ADSL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik Jan
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Erik Jan

Langzaam en zeker

Je kan proberen contact op te nemen met de mensen achter www.lekkersnelonline.nl . Zij hebben het klaargespeeld om zelfs hier in Reeuwijk DSL te krijgen, zij kunnen je ongetwijfeld meer vertellen over hoe je het met de gemeente en de providers moet bespreken.

This can no longer be ignored.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibbelz
Kirpeknots schreef op 07 augustus 2002 @ 14:01:
Anders verhuis je toch een paar meter naar Culemborg.
Heb je wel ADSL.
HAHa ja das een goede , ten eerste woon ik nog bij mn ouders , en heb ik zelf echt geen geld om te verhuizen :( ten tweede is een huis vinden niet iets wat je ff doet daar gaan jaren overheen . en ten derde ik wil niet in culemborg wonen :) ..

Geen goed idee dus , ik wil gewoon blijven woon waar ik woon maar wel ADSL :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15:43
IbBeLz schreef op 07 augustus 2002 @ 14:18:
[...]

HAHa ja das een goede , ten eerste woon ik nog bij mn ouders , en heb ik zelf echt geen geld om te verhuizen :( ten tweede is een huis vinden niet iets wat je ff doet daar gaan jaren overheen . en ten derde ik wil niet in culemborg wonen :) ..

Geen goed idee dus , ik wil gewoon blijven woon waar ik woon maar wel ADSL :)
al 2x verhuist hier.... dat huis zoeken is echt zo gedan hoor...(woon ook bij ouder)... als je wilt heb je zo een huis.. staat genoeg te koop overal

https://wren.co/join/Devian

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibbelz
Devian schreef op 07 augustus 2002 @ 14:51:
[...]

al 2x verhuist hier.... dat huis zoeken is echt zo gedan hoor...(woon ook bij ouder)... als je wilt heb je zo een huis.. staat genoeg te koop overal
Najah dan nog kan het niet want ik heb er geen geld voor en mijn ouders gaan echt geen nader huis kopen omdat daar wel ADSL is :( Maar komt er nog een nuttige reactie van een MODje over het wel of niet openen van een Topic ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17:47
Waarom ADSL en geen kabel? Kabel is goedkoper en gemiddeld sneller.

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plague
  • Niet online
NitroX_infinity schreef op 07 augustus 2002 @ 15:32:
Waarom ADSL en geen kabel? Kabel is goedkoper en gemiddeld sneller.
Omdat dat er misschien ook niet is ;)
Kabel is helemaal alleen in de grote steden te krijgen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kirpeknots
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 13:08

Kirpeknots

Wazzup!

De kabelleverancier in deze regio is Cable4U.

Die heb ik ook gehad. Dramatisch traag. (Bijna op casloma niveau)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibbelz
Kirpeknots schreef op 07 augustus 2002 @ 16:41:
De kabelleverancier in deze regio is Cable4U.

Die heb ik ook gehad. Dramatisch traag. (Bijna op casloma niveau)
Cable4u kan je alleen in culemborg krijgen en helaas niet in beusichem . Hier hebben we ook gewoon kabel via UPC (alsof je daar blij mee moet zijn :( ) , en die hebben voorlopig geen geld voor kabel internet :( .. Maargoed even over die snelheid van Cable4u die vind ik eigenlijk niet zo dramatisch , vrienden van mij halen er 40 kb/s mee en die betalen maar 40 euro per maand .. IK haal maar 8 kb/s en ik betaal me wel helemaal scheel aan de KPN .. Alleen een isdn abbo kost al 25 euro extra en dan maar niet te spreken over de telefoon tikken per seconde .. Ik wou echt graag dat ik hier zo iets als cable4u kon krijgen ..

Is er trouwens al een Modje die iets zinnigs kan zeggen over het wel of niet openen van zon topic wat in eerste instantie mijn vraag was :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14:35

ReseTTim

Chocolate addicted

uh ik wil niet veel zeggen maar als je kabel kan nemen dan moet je dat gewoon doen.. ik heb ook upc kabel maar tis van quicknet en ik haal er toch ff 50/60 kb/s :)

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

Pagina: 1