Toon posts:

[Mysql] Instellingen -> [P&W] klaagzang

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
JA whoami ik heb de Quickstart inmiddels al 3x gelezen maar zie niet waarom je mijn post de hele tijd afknalt :(

Ik wil gewoon weten wat ik in mij Mysql ini file moet zetten zodat de de server alleen nog maar benaderd kan worden met een bepaalde user/pw.
Momenteel heeft mijn db nl geen user en pw en is dus vrij benaderbaar. Dat probeer ik te voorkomen maar ik weet niet meer hoe ik in de ini file een user/pw aanmaak.

Dus ANYBODY.....kijk effe in je ini file van mysql en post effe dat letterlijke gedeelte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09 14:35

D2k

gezien je toon en je ondertitel
P&W -> LA
daar mag je klagen

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17:09
Heb je zelf al eens gezocht? Op de site van MySQL of op google bv?

https://fgheysels.github.io/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whoami
D2k schreef op 07 augustus 2002 @ 13:46:
P&W -> LA
daar mag je klagen

Woei. Dat had ik zelfs nog niet gezien.
[sub]* whoami wordt niet graag gefucked door een man[/sub] :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glimi
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Glimi

Designer Drugs

(overleden)
Afbeeldingslocatie: http://oege.lb.hva.nl/~schie14/nergens.jpg :+

[edit] Dit hoort trouwens gewoon in SA thuis. MySQL is een softwareproduct. P&W is gericht op het ZELF maken van software en de problemen die daar ( bijv bij design of bouw ) optreden. Instellen van software hoort in SA!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D2k

D2k

FUCKS whoami (Lite-Mod P&W
dit slaat dus helemaal nergens op

(ow en het 2e deel van de titel is van mijn hand)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Ik verzoek je per direct je ondertitel aan te passen.

Verder zijn je topics gewoon terecht dicht, aangezien jij geen enkele notie van 'misschien dat ik zelf wel es zou kunnen zoeken' lijkt te hebben en je geen flauw benul hebt van het bestaan van een mysql-manual waar gewoon uitgelegd staat hoe je users met passwords kan maken...

Ga DAT eerst maar es doen.
En ga niet roepen dat je whoami wilt fucken, die is bij mijn weten geen homofiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predator
  • Laatst online: 07:39

Predator

Suffers from split brain

Cpt_RenoRichard wil jij aub ASAP die ondertitel eens verwijderen ?

edit:

Die 3-letterige BOFH was me voor :P

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D2k

D2k

[rml][ Merely][/rml]
[rml][ mbravenboer] DUH !!![/rml]

u is wel een echte aanwinst hoor :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
D2k schreef op 07 augustus 2002 @ 13:46:
P&W -> LA
daar mag je klagen
Mijn toon is gezet door herhaaldelijke slotjes zonder redenen van Whoami. maar ben niet haatdragend ;) dus heb hem weer aangepast
whoami schreef op 07 augustus 2002 @ 13:46:
Heb je zelf al eens gezocht? Op de site van MySQL of op google bv?
heb ik gedaan, maar is nergens te vinden. Snap niet waarom niemand effe die drie regels uit zijn ini post. Was zoiets van

[Server]
user = me
password = secret

maar dat wordt niet geaccepteerd...dus ik zoek alleen de letterlijke tekst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Rustig Predator.....rustig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whoami
Verwijderd schreef op 07 augustus 2002 @ 13:50:
[...]

Mijn toon is gezet door herhaaldelijke slotjes zonder redenen van Whoami. maar ben niet haatdragend ;) dus heb hem weer aangepast
Tja, tuurlijk... Slotjes zetten is m'n hobby en ik doe dat altijd zonder reden. Niet dus.
In m'n sluitingsmessage heb ik verwoord waarom ik het topic gesloten heb, en mocht dat zo niet zijn, dan kan je mij daarover altijd mailen/icq'en ipv zo'n topics te openen en hardnekkig nieuwe topics te blijven openen.
heb ik gedaan, maar is nergens te vinden. Snap niet waarom niemand effe die drie regels uit zijn ini post. Was zoiets van
Dat zou me verwonderen dat het er niet in staat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yodax
  • Laatst online: 11-08 03:06
Ik heb nog nooit met mysql gewerkt en heb met google'n het antwoord in 30 secs gevonden.

Je zou wel eens wat aardiger mogen doen tegen mensen die ook gewoon maar hier zitten voor hun hobby.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predator
  • Laatst online: 07:39

Predator

Suffers from split brain

Verwijderd schreef op 07 augustus 2002 @ 13:50:
[...]

We zijn je dankbaar dat je naar ons geluisterd hebt en vinden het erg sympathiek dat je zoveel goedheid toont en hem aangepast hebt. :*

+4 sarcastisch

:?

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
yodax schreef op 07 augustus 2002 @ 13:58:
Ik heb nog nooit met mysql gewerkt en heb met google'n het antwoord in 30 secs gevonden.

Je zou wel eens wat aardiger mogen doen tegen mensen die ook gewoon maar hier zitten voor hun hobby.....
Is een gevoel geboren uit ervaringen. Het is vaak zo (zoek zelf maar na, ben je toch goed in) dat als je een vraag stelt mbt een probleem, je vaak een vaag antwoord krijgt als je geluk hebt of een opmerking dat je beter moet zoeken of dat je een domme vraag stelt (ze zijn wel zo slim dit niet letterlijk zo te stellen). Even voor de duidelijkheid ik heb het hier over de members niet de moderators.

Ik heb alle waardering voor hun dat ze hier hun hobby tijd aan besteden, maar als ik zonder duidelijke reden op slot gegooit wordt....dan stijgt de bloeddruk en wordt men vanzelf }). Immers het probleem blijft bestaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiliconError
  • Laatst online: 17-06 13:21

SiliconError

:(){ :|:& };:

Verwijderd schreef op 07 augustus 2002 @ 13:44:
Dat probeer ik te voorkomen maar ik weet niet meer hoe ik in de ini file een user/pw aanmaak.
Heb je het wel geweten dan... hmm, nouja :/

http://www.mysql.com/doc/en/index.html -> kijk eens bij hoofdstuk 4 ofzo :)

[edit]
Zo te zien zijn de forum templates enzo nog niet helemaal relaxed ;)
Het edited by en de quotes worden nogal vreemd geplaatst (te veel/te weinig witregels :()

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-10 11:40

Bosmonster

*zucht*

We zijn hier nu eenmaal geen liefdadige instelling, maar een forum voor hulp en discussie. Als er vragen zijn die zo vaak voorbij komen, of zo simpel te vinden zijn in Google getuigt het van weinig inzet om zelf het antwoord te vinden.

En ja, eigen inzet is een van de dingen die we in ieder geval vragen van iedereen die een probleem heeft.

Als je de inzet had willen tonen had je de topic niet eens hoeven openen, want dan had je snel gevonden hoe je in MySQL user/passwords kunt instellen. Daar is zoiets als een manual voor geschreven.

In de MySQL manual had ik het in een seconde of 10 gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whoami
[nohtml]
Verwijderd schreef op 07 augustus 2002 @ 14:09:
[...]

Is een gevoel geboren uit ervaringen. Het is vaak zo (zoek zelf maar na, ben je toch goed in) dat als je een vraag stelt mbt een probleem, je vaak een vaag antwoord krijgt als je geluk hebt of een opmerking dat je beter moet zoeken of dat je een domme vraag stelt (ze zijn wel zo slim dit niet letterlijk zo te stellen).
Het is ook niet de bedoeling dat je hier kant en klare oplossingen voorgeschoteld krijgt. Een duwtje in de goede richting, een hint, enz. zijn al even belangrijk als een volledige oplossing en helpen de persoon met een probleem eigenlijk meer dan een volledige oplossing. Zo wordt de gebruiker verplicht om zelf nog wat uit te zoeken en zo leert hij het meeste bij ipv klakkeloos de voorgeschotelde oplossing in zijn programma te implementeren.

Er worden gewoon in P&W ook teveel vragen gesteld die de bezoeker zelf makkelijk kon vinden door even te google'n of in de manual te bladeren. Maar tegenwoordig zijn de mensen gewoon te lui om dat te doen, en denken ze dat ze sneller een antwoord op het forum kunnen krijgen ipv te zoeken/lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glimi
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Glimi

Designer Drugs

(overleden)
Verwijderd schreef op 07 augustus 2002 @ 14:09:
Ik heb alle waardering voor hun dat ze hier hun hobby tijd aan besteden, maar als ik zonder duidelijke reden op slot gegooit wordt....dan stijgt de bloeddruk en wordt men vanzelf }). Immers het probleem blijft bestaan
[rml]Glimi in "[ Mysql] Instellingen -> [ P&W] kla"[/rml]
en Welkom in P&W -> Quickstart om snel aan de slag te kunnen

De eerste vette zin in de quickstart en jij vindt het GEEN duidelijke reden? Heb je het überhaupt gelezen? Dat het probleem blijft bestaan kan kloppen omdat je volgens mij gewoon lui bent om er ZELF iets aan te doen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik denk dat jullieeen keer een evaluatie moet doen van je eigen nut en bereidwilligheid want die is ver te zoeken, blijkt weer eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D2k

D2k

Verwijderd schreef op 07 augustus 2002 @ 15:16:
ik denk dat jullieeen keer een evaluatie moet doen van je eigen nut en bereidwilligheid want die is ver te zoeken, blijkt weer eens.

ik denk eerder dat jij een onderzoek moet doen naar je eigen vermogens problemen op te lossen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justmental
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

justmental

my heart, the beat

Dit komt buitengewoon ironisch over als je je postgeschiedenis er naast legt :o

Who is John Galt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whoami

Kun je even wat specifieker zijn?

NB: kijk eerst naar de balk in uw eigen oog alvorens te kijken naar de splinter in het oog van iemand anders. (Om eens de profetische toer op te gaan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 07:34

Wokschotel

Op 6 wielen

Ben jij een soort verbeterde versie van Dexter's Lab?

De islam kan uw vrijheid schaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Magoed, je zoekt het zelf maar uit als je de hints van ons niet wilt aannemen
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.