ik had me een tijdje geleden opgegeven voor ladot isdn all day, toen was er geen plaats meer, maar ik ben net gebeld en ze hebben me alvast een contract gestuurd. Nu wil ik weten, zou ik het wle nemen voor 140 euro per maand? en wat zijn de snelheden die ik kan verwachten en de service van ladot?
Volgens mij is Ladot Flat Free ten eerste alleen maar isdn, dus dan mag ik aannemen dat je die snelheden haalt.
dus 7kB/s (Als de server waar je het vandaanhaalt het natuurlijk toestaat he, maar ik denk dat dat in dit tijdperk geen probleem meer mag zijn)
En over de service van ladot hosting heb ik niet veel goede dingen gehoord, maar dat kan natuurlijk weer heel anders zijn dan hun flatfee dienst.
dus 7kB/s (Als de server waar je het vandaanhaalt het natuurlijk toestaat he, maar ik denk dat dat in dit tijdperk geen probleem meer mag zijn)
En over de service van ladot hosting heb ik niet veel goede dingen gehoord, maar dat kan natuurlijk weer heel anders zijn dan hun flatfee dienst.
dus jij vind:Verwijderd schreef op 07 augustus 2002 @ 16:19:
dat was helemaal geen onzin wat ik postte
je neemt je moderator status nogal serieus
een erg nuttige replyddddddddddddduuuuuuuuuuuuuuuuuurrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Waar totaal geen onderbouwing van je mening in zit ?
En verder is dit een discussie om of in LA of met mail/icq met mafia uit te vechten en niet in een topic.
Verwijderd
HALLO MENSEN GAAN WE NU WEER ONTOPIC VERDER
Overigens kun je contact met me opnemen via mail mocht je het er niet mee eens zijn, lees ook de faq eens. Daar staat ook de nodige info in.
Overigens kun je contact met me opnemen via mail mocht je het er niet mee eens zijn, lees ook de faq eens. Daar staat ook de nodige info in.
Verwijderd
ze waren bij mij heel erg snel... binnen een kwartier had ik een telefoontje ... binnen een uur een contract.... mmmm
Iemand nog verdere ervaringen....???
Iemand nog verdere ervaringen....???
Verwijderd
Waarom maak je druk over snelheden terwijl je de hele dag online kan zijn...Verwijderd schreef op 07 augustus 2002 @ 13:37:
ik had me een tijdje geleden opgegeven voor ladot isdn all day, toen was er geen plaats meer, maar ik ben net gebeld en ze hebben me alvast een contract gestuurd. Nu wil ik weten, zou ik het wle nemen voor 140 euro per maand? en wat zijn de snelheden die ik kan verwachten en de service van ladot?
(is wel leuk maar de telefoonrekening niet...)
Verwijderd
Pfff zie je wel, zelfs commentaar gewoon deleten, zwak, erg zwakVerwijderd schreef op 07 augustus 2002 @ 16:54:
<B> HALLO MENSEN GAAN WE NU WEER ONTOPIC VERDER</B>
Verwijderd
euhm daar stond nog wat onder hoor, moet je ook alles neerzetten wat ik poste. wamt ik had ook nog een stuk over de instapkosten. Het lijkt wel de media die hier de politiek behandeld.[Airwolf] schreef op 07 augustus 2002 @ 16:33:
[...]
dus jij vind:
[...]
een erg nuttige reply
Waar totaal geen onderbouwing van je mening in zit ?
En verder is dit een discussie om of in LA of met mail/icq met mafia uit te vechten en niet in een topic.
Verwijderd
gefeliciteerdVerwijderd schreef op 07 augustus 2002 @ 17:58:
The_undertaker en toppertje kunnen hun mail checken. Hier zit ik niet op te wachten.
Verwijderd schreef op 07 augustus 2002 @ 18:03:
[...]
gefeliciteerdheb ik nu je dag weer gemaakt? ....get a life
Nee, maar wel de mijne door jezelf een tempban van een aan te smeren, bij deze: van harte gefeliciteerd en veel plezier ermee.
Verwijderd
Het topic is zo vervuild met offtopic discussies dat ik het op slot gooi, topicstarter mag gewoon nieuw topic openen.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()