Hoi,
Ik heb enige tijd geleden een CMS gemaakt voor een webiste waarbij iedere maand een update gemaakt moest worden op een tabel. Dit gaat door een bestand te uploaden, wat dan door een PHP bestand geparst en in de database gezet word. Nou heb ik bij deze maand echter een probleem: Ik krijg deze foutmelding:
(Wachtwoord is weggehaald!)
Terwijl als ik "SELECT FROM wachtwoord WHERE MESTNUMMER = 013037030574" doe, krijg ik niks terug. Bij mestnummer 2147483647 wel, daar staan (ook) de gegevens die ik hierboven wil invoeren.
Echter, de tabel ziet er zo uit:
Waaruit zou moeten blijken dat dubbele gegevens (behalve mestnummer) geen probleem zouden moeten zijn... maar waarom krijg ik dan een Duplicate Entry foutmeling

PS: Vorige 2 maanden dat er een bestand werd geupload ging het WEL goed!
Ik heb enige tijd geleden een CMS gemaakt voor een webiste waarbij iedere maand een update gemaakt moest worden op een tabel. Dit gaat door een bestand te uploaden, wat dan door een PHP bestand geparst en in de database gezet word. Nou heb ik bij deze maand echter een probleem: Ik krijg deze foutmelding:
code:
1
2
3
| Query: INSERT INTO wachtwoord VALUES('013037030574', '****',
'Merelhof N.V.', 'Gansheideweg 4', '2310', 'RIJKEVORSEL')
Error: Duplicate entry '2147483647' for key 1 |
(Wachtwoord is weggehaald!)
Terwijl als ik "SELECT FROM wachtwoord WHERE MESTNUMMER = 013037030574" doe, krijg ik niks terug. Bij mestnummer 2147483647 wel, daar staan (ook) de gegevens die ik hierboven wil invoeren.
Echter, de tabel ziet er zo uit:
code:
1
2
3
4
5
6
7
| Field Type Null Key Default Extra 1 mestnummer int(15) PRI 0 2 Wachtwoord varchar(8) 3 Naam varchar(50) YES 4 Adres varchar(50) YES 5 Postcode varchar(10) YES 6 Woonplaats varchar(50) YES |
Waaruit zou moeten blijken dat dubbele gegevens (behalve mestnummer) geen probleem zouden moeten zijn... maar waarom krijg ik dan een Duplicate Entry foutmeling
PS: Vorige 2 maanden dat er een bestand werd geupload ging het WEL goed!
If nothing is written below, I was the last to reply...