The opinions stated in the above post are purely those of the author,
and do not represent intelligent life of any form.
Hij is niet zo supergoedkoop hoor. Maar voor je Oma is een 500/600 Mhz pc meer dan voldoende. Dus gewoon een 2e hands bakkie ritselen (evt in onderdelen), goedkoper voor je oma en voor jou.
Tuurlijk, maar ze moet er binnen 5 jaar nog iets nmee kunnen doen, en ik betaal hem niet, ik kies hem alleen mar uitsebastius schreef op 07 augustus 2002 @ 12:37:
Hij is niet zo supergoedkoop hoor. Maar voor je Oma is een 500/600 Mhz pc meer dan voldoende. Dus gewoon een 2e hands bakkie ritselen (evt in onderdelen), goedkoper voor je oma en voor jou.
Zou ik dan kunnen een goekooper sys samenstellen met de zelfde prestaties?
Dat lijkj me moelijk...
Gebruik de pricewatch zou ik zeggen.The_Dud3 schreef op 07 augustus 2002 @ 12:41:
[...]
Tuurlijk, maar ze moet er binnen 5 jaar nog iets nmee kunnen doen, en ik betaal hem niet, ik kies hem alleen mar uit
Zou ik dan kunnen een goekooper sys samenstellen met de zelfde prestaties?
Dat lijkj me moelijk...
En kijk ook eens in de vraag en aanbod. Staat waarschijnlijk wel een leuk systeempje in voor weinig geld
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
Waarschijnlijk onboard-vga.1 COM
De sub-d 15 pin connector zit dan op de plek van com2.
Tien tegen één dat het om een ECS of Jetway bordje gaat...
Met monitor >> aardig goedkoop
Zonder Monitor >> duur
Heb me broertjes pc zonder monitor in elkaar gezet voor 750 euro.
1800XP ,256mb ddr 333 samsung , gf4ti4200 ,80gb ibm 7k2 , sb live 5.1 , 2.1 hercules setje ,logitech muis ,keyb ,kast ,48x dvd rom ,ecs k7s6a mobo.
Zonder Monitor >> duur
Heb me broertjes pc zonder monitor in elkaar gezet voor 750 euro.
1800XP ,256mb ddr 333 samsung , gf4ti4200 ,80gb ibm 7k2 , sb live 5.1 , 2.1 hercules setje ,logitech muis ,keyb ,kast ,48x dvd rom ,ecs k7s6a mobo.
En dat AGP 32 mb, wat voor kaart is dat?
Kan netzogoed een sis kaartje zijn met 32 mb ofzo.
Impedance, a measure of opposition to time-varying electric current in an electric circuit.
Not to be confused with impotence.
Mijn grootmoeder is niet zo een gamerbobo1on1 schreef op 07 augustus 2002 @ 19:27:
En dat AGP 32 mb, wat voor kaart is dat?
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()