Sinds enkele dagen is de printer aangesloten op de server waaraan twee PC's gekoppeld zijn. Windows XP draait als besturingssysteem op de server en op één van de PC's. Op de andere PC, een laptop, draait nog steeds WIn.98 SE. Het lukt telkens niet om te printen vanaf de laptop. Hij is geinstalleerd als netwerkprinter maar de communicatietest mislukt elke keer.
Gewoon rechtsstreeks printen kan wel (1 op1), dus het is niet zo dat de laptop danwel printer stuk is. Ook is printen vanaf de XP client geen probleem. Heeft iemand een iedee waarom deze communicatie telkens mislukt en wat ik er aan zou kunnen doen? Er kan geen XP op mijn laptop worden geinstalleerd (al eens eerder geprobeerd en was geen succes want ik had geen geluid meer
)
Iemand een idee???
Gewoon rechtsstreeks printen kan wel (1 op1), dus het is niet zo dat de laptop danwel printer stuk is. Ook is printen vanaf de XP client geen probleem. Heeft iemand een iedee waarom deze communicatie telkens mislukt en wat ik er aan zou kunnen doen? Er kan geen XP op mijn laptop worden geinstalleerd (al eens eerder geprobeerd en was geen succes want ik had geen geluid meer
Iemand een idee???