vakantiewonng huren in Mendoza? www.airbnb.com/h/cuyoapartmza
kickje / auw
Ik weet dat het geen megaprobleem is, maar ik zou graag zien dat die melding niet meer komt. Dus als iemand mij kan helpen...graag!
Ik weet dat het geen megaprobleem is, maar ik zou graag zien dat die melding niet meer komt. Dus als iemand mij kan helpen...graag!
Kijk eens bij Extra - Opties - Verbinding
Dan kan je een vinkje weghalen bij "Waarschuwen bij overschakelen naar een andere inbelverbinding"
Dan kan je een vinkje weghalen bij "Waarschuwen bij overschakelen naar een andere inbelverbinding"
hmm, dan heb ik denk ik toch niet goed gekeken
Bedankt!!
Bedankt!!
Ik ben inmiddels thuis gekomen en ik heb net ff gekeken, maar deze optie is het helaas niet.HappyGilmore schreef op 08 augustus 2002 @ 12:26:
Kijk eens bij Extra - Opties - Verbinding
Deze optie kan ik ff nergens vinden.Verwijderd schreef op 08 augustus 2002 @ 12:44:
Of "Alleen bellen indien geen verbinding"inschakelen...
In ieder bedankt voor de hulp
opmerking: de help van microsoft zuigt.....
Kijk eens bij je instellingen van IE die neemt OE namelijk over. Kijken bij instellingen voor inbelverbindingen.
Sorry voor het ophalen van een oude koe.. maar ook zinloos om een nieuwe te openen.
Ik heb dit probleem andersom. Ik wil het namelijk niet weg maar terug..
Feyenoord!
Nou, vinkjes aanzetten waar nu staat uitzetten ??Outl@w schreef op 11 juni 2004 @ 18:51:
Sorry voor het ophalen van een oude koe.. maar ook zinloos om een nieuwe te openen.
Pagina: 1