Xp icons voor Visual Basic

Pagina: 1
Acties:
  • 70 views sinds 30-01-2008

• voodoo202
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 04-08-2025
Waar kan ik die iconen die in windows xp worden gebruikt ergens vinden. Ik wil ze gebruiken in Visual basic, en visual promatrix. Vroeger was hier een .dll voor bijv. moreicons.dll. Maar hier staan allemaal oude icons in. Ik wil graag de nieuwe, dus die van back next new enz.

Mag ook als plaatje zijn. dus de 8x8 16x16 32x32. Ik kan die dingen nergens vinden.

Via google al gezocht. En via google al gezocht op deze pagina

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-08 19:47

Bosmonster

*zucht*

shell32.dll

Denk er wel aan dat je die icons niet zomaar voor commerciele doeleinden mag gebruiken.

Verwijderd

Linkje naar een zipje

Als het niet mag hoor ik het wel!

Trouwens je doet je webicoon geen eer aan, want wat vond ik op MSDN:

http://msdn.microsoft.com...dnwxp/html/winxpicons.asp

• Hangloozz
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 13-07 17:24

Hangloozz

{ @$%&# }

Gordijnstok heeft ook ooit weleens een vette zip met XP icons gepost..misschien wil 'ie dat nog een keer doen :P

www.jurgroessen.nl

• voodoo202
Ja die pagina op MSDN. Die had ik al gevonden. Daar staan 2 plaatjes met alle iconen erin. Maar die moet ik dan weer gaan resizen, en precies de juiste afmetingen geven. Dat is dus hetzelfde als printscreen. Daar staat in hoe je ze moet maken, maar meer kun je op MSDN niet vinden. :)

Nee ik begrijp dat het niet mag voor commerciele doeleinde, maar gewoon voor mezelf, en wat klasgenoten.

• voodoo202
Hier staan er veel in. Ik kan er een paar van gebruiken, maar heeft iemand toevallig ook de iconen van vorige, volgende, zoeken, vernieuwen, nieuw, opslaan.

Volgens mij komen er ook een paar uit Office. Tenminste opslaan, want deze ben ik nooit eerder in windows tegenkomen.

• iain
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-07-2017

iain

Full Flavor

met microangelo kan je je hele windowsmap afzoeken naar icons... dan kom je zo'n beetje alles tegen...

I used to be an atheist, until I realised I was god.

Verwijderd

Hangloozz schreef op 07 augustus 2002 @ 12:24:
Gordijnstok heeft ook ooit weleens een vette zip met XP icons gepost..misschien wil 'ie dat nog een keer doen :P
O-)

• voodoo202
Meneer Gordijnstok

zou je mischien nog een keer zo vriendlijk willen zijn, om deze icons te posten ?

Verwijderd

Ik zal eens even kijken of ik een server kan misbruiken :)

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Verwijderd schreef op 07 augustus 2002 @ 13:14:
Ik zal eens even kijken of ik een server kan misbruiken :)
Mocht dat een probleem zijn, meel het maar, dan zet ik het bij mij erop...

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Verwijderd

Over 6 minuutjes kun je het downloaden van

http://www.heineken.nl/windowsxp.zip

hij is nu aan het uploaden :)

• voodoo202
Volgens mij ben ik nog te snel. Want ik krijg iedere keer de melding. Dat het niet een archive is. Het bestand is 4.82 mb groot

• voodoo202
Verwijderd schreef op 07 augustus 2002 @ 13:19:
Over 6 minuutjes kun je het downloaden van

http://www.heineken.nl/windowsxp.zip

hij is nu aan het uploaden :)
Hier kan ik wel mee vooruit. Alleen jammer, dat de office icoons er niet inzitten, zoals nieuw, opslaan enz.

Verwijderd

7.95mb is die, en hij staat er nu op :)

Verwijderd

voodoo202 schreef op 07 augustus 2002 @ 13:40:
[...]

Hier kan ik wel mee vooruit. Alleen jammer, dat de office icoons er niet inzitten, zoals nieuw, opslaan enz.
Die zijn gelijk aan de oude icoons. Enige wat eroverheen zit is een opacity filter

• Hangloozz

Hangloozz

{ @$%&# }

tis toch ook zo'n Barmhartige Samaritaan die Gordijnstok :)

www.jurgroessen.nl

Verwijderd

Hangloozz schreef op 07 augustus 2002 @ 14:00:
tis toch ook zo'n Barmhartige Samaritaan die Gordijnstok :)
*) Je moet toch wat als je doorbetaald 4 maanden vrij bent :D

• Hangloozz

Hangloozz

{ @$%&# }

offtopic:
ja, damn ik zag dat je slachtoffer was geworden van .NET :{
Zijn ze afgestapt van CF?

www.jurgroessen.nl

Verwijderd

Nee bijna faillietos :) Schultos van ettelijke 100.000den euro's :)

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Verwijderd schreef op 07 augustus 2002 @ 14:01:
[...]

*) Je moet toch wat als je doorbetaald 4 maanden vrij bent :D

Doorbetaald 4 maanden vrij? Dan heb jij toch een andere faillisementsuitkering dan ik :D

Verwijderd

Bosmonster schreef op 07 augustus 2002 @ 14:38:
[...]

Doorbetaald 4 maanden vrij? Dan heb jij toch een andere faillisementsuitkering dan ik :D
Het is voor mij zowiezo nog onbekend of er nog uitgekeerd gaat worden door het bedrijf :/ Een salaris tegoed van juli, augustus, september en opzegtermijnmaand oktober :/

En baas zegt, geen geld voor loon, en stok zegt, jij zorgt voor loon anders vraagt stok faillisement aan :)

Baas denkt uit debiteuren nog loon te kunnen betalen, Stok denkt, vuile huichelaar ik vertrouw je totaal niet, sodemieter op met je oneerlijke kop :P

Bosmonster overigens al nieuwe baan gevonden? Stok heeft helaas de vakantieperiode tegen zich.

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Verwijderd schreef op 07 augustus 2002 @ 14:41:
[...]

Het is voor mij zowiezo nog onbekend of er nog uitgekeerd gaat worden door het bedrijf :/ Een salaris tegoed van juli, augustus, september en opzegtermijnmaand oktober :/

En baas zegt, geen geld voor loon, en stok zegt, jij zorgt voor loon anders vraagt stok faillisement aan :)

Baas denkt uit debiteuren nog loon te kunnen betalen, Stok denkt, vuile huichelaar ik vertrouw je totaal niet, sodemieter op met je oneerlijke kop :P

Wil net zeggen.. je krijgt maar 3 maanden achterstallig loon, komt er een vierde bij dan heb je pech. Maar 4 maanden betaald vrij is dus niet helemaal waar :) Want je zit al 3 maanden onbetaald te werken als ik het zo begrijp :D

Ik heb al wat nieuws ja... heb aanbod van oude baas voor herstart ook nog afgeslagen. :P

Verwijderd

Bosmonster schreef op 07 augustus 2002 @ 14:45:
[...]

Wil net zeggen.. je krijgt maar 3 maanden achterstallig loon, komt er een vierde bij dan heb je pech. Maar 4 maanden betaald vrij is dus niet helemaal waar :) Want je zit al 3 maanden onbetaald te werken als ik het zo begrijp :D
Ja en nee, 3 maanden onbetaald klopt, dat werken dat klopt niet :) Zolang de baas niet betaald, komt stok niet opdagen :)

Maar stok heeft zijn huis volstaan met bedrijfspulletjes als onderpand :)

Verwijderd

Bosmonster schreef op 07 augustus 2002 @ 14:45:
[...]
Ik heb al wat nieuws ja... heb aanbod van oude baas voor herstart ook nog afgeslagen. :P
Geen lieve baas dus :D

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Verwijderd schreef op 07 augustus 2002 @ 14:47:
[...]

Ja en nee, 3 maanden onbetaald klopt, dat werken dat klopt niet :) Zolang de baas niet betaald, komt stok niet opdagen :)

Maar stok heeft zijn huis volstaan met bedrijfspulletjes als onderpand :)

Het probleem daarbij is, dat als je niet werkt je ook geen recht hebt op salaris. Dit betekent dat je kunt fluiten naar achterstallig loon zolang je niet werkt. Lullig maar waar. En als de curator erachter komt dat je spullen thuis hebt staan, dan komtie langs, ga daar maar vanuit ;)

Verwijderd

Bosmonster schreef op 07 augustus 2002 @ 14:50:
[...]
En als de curator erachter komt dat je spullen thuis hebt staan, dan komtie langs, ga daar maar vanuit ;)
Je moet toch wat :) Heb jij overigens je 5% verhoging per dag te laat salaris ook betaald gekregen? :)

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Verwijderd schreef op 07 augustus 2002 @ 14:54:
[...]

Je moet toch wat :) Heb jij overigens je 5% verhoging per dag te laat salaris ook betaald gekregen? :)

Nee, dat krijg je ook niet :D Gaat via UWV/GAK en allemaal heel officieel en met dat soort dingen hoef je helaas niet aan te komen. Je moet je zelfs verplicht inschrijven voor WW en werkbriefjes invullen/opsturen enzo...

En ja.. tijdens je opzegtermijn heb je sollicitatieplicht.. al is dat niet zon ramp.

Verwijderd

Alsof ik nu de hele dag spelletjes zit te spelen :D Maar het is vakantieperiode en merkbaar rustig :)

Stok laat momenteel zijn advocaat (handig zo'n rechtsbijstand verzekering) uitzoeken op welke manier de werkgever uitgeknepen hetzij failliet verklaard kan worden :)

Het schijnt dat het GAK zelfs faillisementen mag aanvragen :)

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

[/offtopic]

;)

Verwijderd

dus >:) if ontopic=false Then ChangeTopicTitle() Else StayTooned() End If

:P

Verwijderd

Dit soort vragen is sowieso geen topic op GoT waard. Zoeken naar plaatjes of wat dan ook mag iedereen zelf doen.

Enne, hoezo offtopic :P ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.