Google eens op cbrom epa logo 
Ligt er ook aan of je een AWARD of een AMI BIOS hebt. Als het om een AMI BIOS gaat, dan kan ik je hier niet verder helpen. Heb je daarentegen een AWARD BIOS, dan loont het zeker de moeite om eens de BIOS - Logo Hack pagina op mijn huispagina te bekijken
Ligt er ook aan of je een AWARD of een AMI BIOS hebt. Als het om een AMI BIOS gaat, dan kan ik je hier niet verder helpen. Heb je daarentegen een AWARD BIOS, dan loont het zeker de moeite om eens de BIOS - Logo Hack pagina op mijn huispagina te bekijken
spam spam 
Zeker wel nuttige pagina BalusC, ik zocht dit nl ook al een tijdje.
Zeker wel nuttige pagina BalusC, ik zocht dit nl ook al een tijdje.
Ik heb er zelf slechte ervaringen mee.. Heb zeer lang moeten zoeken e.d.. en toen ik uiteindelijk klaar was met flashen kreeg ik heel blij geen beeld meer 
Kon het met een rescue diskette nog wel weer werkend krijgen.. van mij hoeft het niet meer.. tenzij er een handige tutorial komt met hoe en wat..
niet allemaal van die wazige sites met vage info
Kon het met een rescue diskette nog wel weer werkend krijgen.. van mij hoeft het niet meer.. tenzij er een handige tutorial komt met hoe en wat..
niet allemaal van die wazige sites met vage info
Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen
Jammer dat het bij jou niet is gelukt. Maar mag ik eens vragen of de informatie op mijn site wazig is? Zoja, wat is dan precies wazig voor jou? Misschien dat ik hier en daar dan nog meer ophelderingen cq tips kan toevoegen. Al is het alleen maar om de kwaliteit van de inhoud van mijn site op een hoger niveau te brengen 
Overigens staat een klein artikeltje over een Full Screen BIOS Logo in de planning
Overigens staat een klein artikeltje over een Full Screen BIOS Logo in de planning
Pagina: 1