Als je ermee ophoudt wat er in het hier en nu is te vergelijken met wat je zou willen dat er was, kun je beginnen met genieten van wat er is. - Cheri Huber
Bij SMS met je mobiele telefoon wordt je nummer altijd meegezonden en kan dit niet worden uitgeschakeld.
Dus als je anoniem wilt SMS'sen kun je het via internet proberen.
Dus als je anoniem wilt SMS'sen kun je het via internet proberen.
Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?
Je kunt natuurlijk ook besluiten geen contact op te nemen met mensen waar je eigenlijk geen contact mee wilt hebben.. Zeker bij sms lijkt me dit 'n heel redelijke stelling. Maar, ik kan me voorstellen dat je 't alleen wilt proberen omdat je er 'n uitdaging in ziet.
Ach...het was eigenlijk alleen om een geintje met iemand uit te halen. En op de plek waar ik het wilde versturen had ik alleen maar mijn telefoon en geen internetaansluiting.Tanu schreef op 07 augustus 2002 @ 13:02:
Je kunt natuurlijk ook besluiten geen contact op te nemen met mensen waar je eigenlijk geen contact mee wilt hebben.. Zeker bij sms lijkt me dit 'n heel redelijke stelling. Maar, ik kan me voorstellen dat je 't alleen wilt proberen omdat je er 'n uitdaging in ziet.
Als je ermee ophoudt wat er in het hier en nu is te vergelijken met wat je zou willen dat er was, kun je beginnen met genieten van wat er is. - Cheri Huber
er was een nummer van KPN waarmee je SMSjes kon sturen, een vrouw tikte dat in en het werd verstuurd. Het was een 06-54 of 53 nummer.
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes