Just because I'm paranoid, doesn't mean they're not watching me
wil je 32 bits? zo ja dan valt de Voodoo natuurlijk gelijk af.
Speel je spellen met T&L, dan valt de voodoo af.
Ik zou maar gewoon even wat meer geld uitgeven aan een kaart van nu ipv een kaart kopen die al een paar jaar mee draait.
tip: pak een Geforce met 5.5 ns geheugen, de hercules Retail mx of de Gainward GS mx
Ik zou maar gewoon even wat meer geld uitgeven aan een kaart van nu ipv een kaart kopen die al een paar jaar mee draait.
tip: pak een Geforce met 5.5 ns geheugen, de hercules Retail mx of de Gainward GS mx
Het is wel duidelijk. Heb je centen, dan de MX. Heb je armlast, maar wel zin om toch heel behoorlijk te gamen, de V3.
Wat voor kaartje heb je nu overigens?
Wat voor kaartje heb je nu overigens?
Ik heb nu nog een asus TNT1 16 MB SGRAM
Verwijderd
Ik heb een V3 2k @ 185Mhz lopen en alle spellen draaien super op 1024*768*16, ik zou die eerst kopen en volgend jaar pas een nieuwe kopen.
Dat is inderdaad de gedachte, als je voor de V3 gaat. Nu een MX kopen, is met de komende spellen weer net aan meedoen. Tegen die tijd zijn er weer snellere kaarten op de markt. Uitstellen is altijd goed, totdat je spellen echt niet meer kan spelen. Je TNT moet overigens je spellen nog best kunnen trekken. Beter is het, om nog effe te wachten op de nieuwe generatie spellen, voordat je uberhaupt iets koopt. Een Voodoo3 doet het met de huidige spellen lekker, maar een TNT doet het ook nog wel.
> Nu een MX kopen, is met de komende spellen weer net aan meedoen.
En de V3 dan?
> Tegen die tijd zijn er weer snellere kaarten op de markt. Uitstellen is altijd goed, totdat je spellen echt niet meer kan spelen.
Dan kan je blijven uitstellen, want volgend jaar is er weer een betere kaart te koop voor ietjes meer geld
> Je TNT moet overigens je spellen nog best kunnen trekken.
Dit spreekt je eerste zin weer een beetje tegen.
> Beter is het, om nog effe te wachten op de nieuwe generatie spellen, voordat je uberhaupt iets koopt.
Beter is het te kijken of je nu de snelheid nodig hebt in je spellen, zo ja. Koop de MX, Nee? wacht dan af
En de V3 dan?
> Tegen die tijd zijn er weer snellere kaarten op de markt. Uitstellen is altijd goed, totdat je spellen echt niet meer kan spelen.
Dan kan je blijven uitstellen, want volgend jaar is er weer een betere kaart te koop voor ietjes meer geld
> Je TNT moet overigens je spellen nog best kunnen trekken.
Dit spreekt je eerste zin weer een beetje tegen.
> Beter is het, om nog effe te wachten op de nieuwe generatie spellen, voordat je uberhaupt iets koopt.
Beter is het te kijken of je nu de snelheid nodig hebt in je spellen, zo ja. Koop de MX, Nee? wacht dan af
In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...
Het is inderdaad zo dat mijn TNT-tje het meeste nog wel trekt, alleen 32bit is vaak net effe te veel. (Maar als ik daarom een nieuwe kaart zou kopen valt de V3 toch al af.)
Ik denk dat ik nog wel even wacht en kijk wat de prijzen van de MX gaan doen de komende tijd.
Ik denk dat ik nog wel even wacht en kijk wat de prijzen van de MX gaan doen de komende tijd.
Verwijderd
waarom niet gewoon een TNT2?
Creative heeft een mooie met een TNT2 Vanta
is maar 199,= bij Dixons en hij doet het goed onder w98
(onder w95 is hij niet werkend te krijgen)
(onder w95 is hij niet werkend te krijgen)
TNT2 vanta ???????
Dan kan ik nog beter mijn TNT1 houden !!!! Die vanta is gewoon trager !!!!
Dan kan ik nog beter mijn TNT1 houden !!!! Die vanta is gewoon trager !!!!
Mijn hemel, wie adviseert nu een TNT2 Vanta, dan kan je veel en veel beter een V3 nemen. Vanta sucks op resoluties boven 800 bij 600, de 32 bit mogelijkheid zit er alleen voor de vorm op. Misschien, dat overklokken nog iets brengt, maar de V3 staat nu juist bekend om goede 0c-baarheid..geen Vanta kiezen dus.
heeft ook niet echt veel zin om een Retail hercules MX te nemen bovenop een hercules OEM.
tenzij je niet gaat overklokken natuurlijk, maar waar heet dit forum dan GOT voor?
De OEM versie heeft 7ns geheugen overgeklokt al door hercules naar 166 mhz, maar dit geheugen kan nog veel verder haalt vaak de 210-220 mhz met wat koeling. De Retail kom niet verder.
De oem versie is 349,-
ennuh die Vanta zuigt idd behoorlijk slechter als de TNT. de M64 is nog wel ietsje beter
tenzij je niet gaat overklokken natuurlijk, maar waar heet dit forum dan GOT voor?
De OEM versie heeft 7ns geheugen overgeklokt al door hercules naar 166 mhz, maar dit geheugen kan nog veel verder haalt vaak de 210-220 mhz met wat koeling. De Retail kom niet verder.
De oem versie is 349,-
ennuh die Vanta zuigt idd behoorlijk slechter als de TNT. de M64 is nog wel ietsje beter
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 17 oktober 2000 14:31 schreef Anonymuis het volgende:
(onder w95 is hij niet werkend te krijgen)[/quote]Die kaartjes zitten erop school ook in.....software mode gaat stukken beter!
(onder w95 is hij niet werkend te krijgen)[/quote]Die kaartjes zitten erop school ook in.....software mode gaat stukken beter!
uhh..., ik wil ff zegge,, un vriend van mij hep un GF2MX gekocht en had eerst un v3 2K,, hij is dur me 3dmark2k van 3300 naar 5500 gegaan..., dat zegt genoeg denkik!
I see dead pixels...
ik heb nog altijd mijn goeie oude banshee waar ik vlotjes Unreal gold, UT, CS enz mee speel minimum op een resolutie van 800x600, maar nu is het geen echte aanrader meer
If it ain't broken it doesn't have enough features
Verwijderd
nou ik ben best tevreden met mijn vanta. ik gebruik hem dan ook alleen voor mijn dual monitor systeem als 2e vga kaart
Je vooruitgang in 3Dmark is totaal oninteressant. Belangrijker is of je spellen lekker lopen of in ieder geval aanvaardbaar.
Verwijderd
Ik zou nu niet meer een V3 kopen, of je moet vrijwel geen games spelen. Die GeForce2 MX is zijn geld echt wel waard.
Ik heb zelf een voodoo3 2k en die trekt de 3dshooters prima alleen is de kwaliteit van het beeld klote, een vriend van me heeft de hercules mx2 en dat is toch echt een klasse beter, als je goede beeldkwaliteit belangrijk vindt zou ik zeker de geforce2mx nemen, speel je geen 3dshooters en vind je beeldkwaliteit niet belangrijk >v32k
Wil je je desktop op 1280 of hoger zetten, dan moet je zeker geen GF2MX nemen (of misschien alleen de hercules). Met mijn MSI ziet het beeld er dan niet meer uit. 1152 gaat nog.
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 17 oktober 2000 10:11 schreef hjs het volgende:
tip: pak een Geforce met 5.5 ns geheugen, de hercules Retail mx of de Gainward GS mx :)[/quote]Speel jij spellen zonder T&L dan?
Lijkt me wel erg saai, alles statisch en geen belichting.
tip: pak een Geforce met 5.5 ns geheugen, de hercules Retail mx of de Gainward GS mx :)[/quote]Speel jij spellen zonder T&L dan?
Lijkt me wel erg saai, alles statisch en geen belichting.
De kenners roeren zich :):)
Eitje:
GeForce 2 MX. Mijn broertje heeft een V3/3000 en alleen in Glide brengt mijn TNT1 het er slechter van af.
maar wie weet brengt http://www.viahardware.com/pcimxv4.shtm je op gedachten van een V4 4500 ?
GeForce 2 MX. Mijn broertje heeft een V3/3000 en alleen in Glide brengt mijn TNT1 het er slechter van af.
maar wie weet brengt http://www.viahardware.com/pcimxv4.shtm je op gedachten van een V4 4500 ?
Sorry hoor, maar het laatste waar je voor moet gaan is een Voodoo4 4500. Die is gewoon even snel als een V3, kan je beter voor het geld een MX nemen..
Pagina: 1