Toon posts:

Axis printserver onthoud zijn instelling niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi

Ik heb hier een aantal axis printservers van het type :5600+ Die hangen hier op een novell netwerk. Als ik het programma hier op instaleer wat er bij zit netpilot kan ik het ding wel instellen en naam geven en dat soort dingen dat doet ie allemaal wel en onthoud hij ook. Maar als ik hem echter aan een printq wil hangen in dit geval is het printq_z ( onze test q) blijft hij hem niet vast houden.. op het moment dat ik het programma verlaat is hij al zijn instelling (met betrekking tot de printq) kwijt. En kan ik dus ook niet er naar toe printen. Ik heb al een firmware update gedaan naar de laatste versie. En netpilot is ook al de laatste versie.

Google bracht me geen relevante informatie. EN de search op GoT deed ook helemaal niks.

Overigens is het programma'tje op een win95 sr2 machine geinstaleert en doet hij niks maar ook op een 98se machine doet hij het niet.

De novell server is een 4.11 server met millenium pack erover heen.

Overigens mocht dit niet het goede subforum zijn verplaats hem dan maar.

Verwijderd

Topicstarter
Sorry dat ik hem omhoog kick maar iemand enig idee?

Verwijderd

Topicstarter
Nog 1 keer een schop... maar heb zo een idee dat alle tweakers hier het ook niet weten?

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:22

LopeZ

Too much is never enough

Schop niet zoveel aub, als je schopt doe het dan goed en schop rond 19.00, dan is het het drukste.