Mijn oude AMD athlon 700 uit 1999 is doorgebrand. Ik wil nu een nieuwe computer kopen althans de meest cruciale onderdelen die oa ook aan vernieuwing toe zijn. Ik gebruik mijn computer af en toe voor spellen (ik wil niet overclocken), verder draait winxp erop. Ik heb zelf het volgende samengesteld: (mochten jullie lagere prijzen weten laat het mij dan weten aub.)
-Athlon XP 2000+ 146,-
-Gigabyte ga7vrxp 126,-
-Coolermaster HHC-001 35,-
-512Mb pc2700 samsung 144,-
-gainward geforce Ti 4200 183,-
-maxtor 40Gb d740x 78,-
Ik wilde weten of dit een beetje fatsoenlijke onderdelen zijn omdat ik eigenlijk helemaal niet meer op de hoogte ben.
-Dit 512Mb pc2700 samsung geheugen is dat goed of raden jullie mij een andere (evt goedkoper merk aan?)
-Die gainward geforce heeft die 2 monitor uitgangen? en een DV in / uit?
-Dat gigabyte moederbord hoeveel pci sloten heeft dat en hoeveel IDE aansluitingen? Zijn er soms andere betere moederborden voor die processor?
-Ik hoorde dat dat een hele goede harde schijf was, maar zijn die er ook iets groter of zijn die dan storingsgevoeliger?
-Athlon XP 2000+ 146,-
-Gigabyte ga7vrxp 126,-
-Coolermaster HHC-001 35,-
-512Mb pc2700 samsung 144,-
-gainward geforce Ti 4200 183,-
-maxtor 40Gb d740x 78,-
Ik wilde weten of dit een beetje fatsoenlijke onderdelen zijn omdat ik eigenlijk helemaal niet meer op de hoogte ben.
-Dit 512Mb pc2700 samsung geheugen is dat goed of raden jullie mij een andere (evt goedkoper merk aan?)
-Die gainward geforce heeft die 2 monitor uitgangen? en een DV in / uit?
-Dat gigabyte moederbord hoeveel pci sloten heeft dat en hoeveel IDE aansluitingen? Zijn er soms andere betere moederborden voor die processor?
-Ik hoorde dat dat een hele goede harde schijf was, maar zijn die er ook iets groter of zijn die dan storingsgevoeliger?
Earth is nice, heaven is better...