Toon posts:

DVDSpeler voor Compaq Pressario 1200

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een DVDSpeler voor een Compaq Pressario 1200 laptop...
Ik heb enige tijd terug deze laptop 2e-hands gekocht, maar zoek er nog steeds een DVD-speler bij...
Bij de winkel waar hij oorspronkelijk vandaan kwam, werd mij verteld dat ze wel aan zo'n DVDSpeler konden komen, maar dat deze dan van Compaq zelf zou komen en over de 400 euro zou gaan kosten.... Dat werd mij nou net een beetje te gortig :*)
Een maat van mij vertelde laatst dat er ook andere DVDSpelers voor in aanmerking konden komen, mits de aansluitpunten maar overeen kwamen... (Het frontje is wel verplaatsbaar, dat heb ik al kunnen testen)....

Weet iemand dus waar ik zo'n DVDSpeler kan ritselen?
Laat het aub even weten

Bij voorbaat dank... _/-|o_

• jadjong
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Misschien een externe DVD speler via Firewire/PCMCIA/ USB2.0

zijn heel wat makkelijker te vinden.

Verwijderd

Topicstarter
Probleem is wel dat het een laptop is van ongeveer 1.5 tot 2 jaar terug (schat ik), met alleen 2 USB aansluitingen (geen USB2.0)...
FireWire zit er niet op, en ik heb ook maar 1 PCMCIA aansluiting die ik veelal gebruik voor het netwerk op school...
Dus toch liever een interne, maar in ieder geval bedankt jadjong... Ik zal de PCMCIA mogelijkheid in mn achterhoofd houden...

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:16

JvS

Ik heb hem zelf ook

naar het IO forum geschopt uit audio video ;)
Daar hoort deze thuis :P

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Verwijderd

Wat zit er op dit moment in je laptop? Merk cd-speler (effe bij system kijken WIn-Key+Pause/break bij hardware)

Verwijderd

Ik heb indertijd, een DVD speler voor mijn laptop moeten vervangen. Hier zullen ze zoveel vragen voor zo'n inbouw model dan het misschien slimmer is om inderdaad een externe te nemen. Slimmer is om op e-bay naar de juiste unit te zoeken (zal in de buurt van 70 dollars liggen, afhankelijk van welke).

Zelf ben ik maar wat hoger gaan zitten en er ook meteen CD-RW erbij genomen.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 07 augustus 2002 @ 11:20:
Wat zit er op dit moment in je laptop? Merk cd-speler (effe bij system kijken WIn-Key+Pause/break bij hardware)
Momenteel heb ik een NEC CD-ROM DRIVE:282
(en 'lol' mn cddrive 'werkt correct' 8)7

Verwijderd

Ik vraag me af of dat de precieze model nummer is.

Hier een link waar slim line units worden aangeboden.
http://www.phethean.com/NTBKCDR/NTBKCDR.HTM

Verwijderd

Topicstarter
Dat is alles wat er werd weergegeven dus vandaar....
Maar ik heb die lui op die website achter die link een mailtje gestuurd... Misschien dat zij weer weten...

Bedankt...
Pagina: 1