Help mee tegen anthrax, pokken en ebola: download de client voor Windows, MacOS, Solaris of Linux en installeer vandaag nog D2OL. Meld je aan bij de Dutch Power Cows en help ons naar de top!!
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Stats powered by: ColdFusion 5.0 Stats generated by: griz statz 1.0 - D2OL Stats hosted by: griz |
Woei, Go DPC Go DPC !
nog 18 daagjes
En TCF alweer op 1?
nog 18 daagjes
En TCF alweer op 1?
Vraag...
Worden de punten (aantal candidates) die processed zijn al meegenomen in de puntentelling voordat de client is ge-add?
Wanneer deze nog niet worden meegenomen in de dagelijkse puntentelling, dan heb ik nog een leuke verrassing voor team LMM en DPC natuurlijk. Ik heb hier al 2 weken 4 clienten 24/7 draaien, terwijl ze nog niet door Geintje zijn ge-add, omdat hij op vakantie is.
Worden de punten (aantal candidates) die processed zijn al meegenomen in de puntentelling voordat de client is ge-add?
Wanneer deze nog niet worden meegenomen in de dagelijkse puntentelling, dan heb ik nog een leuke verrassing voor team LMM en DPC natuurlijk. Ik heb hier al 2 weken 4 clienten 24/7 draaien, terwijl ze nog niet door Geintje zijn ge-add, omdat hij op vakantie is.
The LawnMooherMen
Als ze nog niet geadd zijn, worden ze niet bij de stats meegeteld.Sobat schreef op 07 augustus 2002 @ 12:24:
Vraag...
_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||
Ach dan ben jij nu voor je teampje (zonder dat je het wilt) aan het sparen.Sobat schreef op 07 augustus 2002 @ 12:24:
Vraag...
Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal
Vervelend, vind je ook niet...klaasbram schreef op 07 augustus 2002 @ 14:03:
[...]
Ach dan ben jij nu voor je teampje (zonder dat je het wilt) aan het sparen.
The LawnMooherMen
Verschrikkelijk 
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
thnx m8Verwijderd schreef op 07 augustus 2002 @ 12:05:
TCF no1 again.
18 dagen tot aars.
Life is sweet.
Ga dus zo door, sweetdude
enne TCF
Verwijderd
hum 66 das wel ff wat minder dan 91
toch nog maar ff kijken of ik nog ergnes een leeg pc-tje heb
toch nog maar ff kijken of ik nog ergnes een leeg pc-tje heb
(btw. ik houd niet zo van die drukte rondom QU|CCC @ ECCp, dus ik kom hier gezellig buurten
Pagina: 1