ik ben bezig met discreet plasma om voor flash 3d films te maken maar nu zit ik met een probleem, als ik het gemaakte filmpje in plasma naar flash wil renderen ( dus in plasma zelf ) en ik kies voor wireframe dan rendert hij t niet zoals ik wil ( meestal met computers, dat ze iets doen wat jij NIET wil...
)
maargoed waar het dus om draait
- ik wil een see-trough wireframe zodat je dus ook de achterkant kan zien (helemaal 3d dus)
- ook bestaat mijn filmpje uit blokken die aan elkaar sluiten maar met wireframe zie je precies waar de blokken zich scheiden van elkaar doormiddel van streepjes.
is hier iets aan te doen zonder dit helemaal frame per frame te deleten in flash zelf?
maargoed waar het dus om draait
- ik wil een see-trough wireframe zodat je dus ook de achterkant kan zien (helemaal 3d dus)
- ook bestaat mijn filmpje uit blokken die aan elkaar sluiten maar met wireframe zie je precies waar de blokken zich scheiden van elkaar doormiddel van streepjes.
is hier iets aan te doen zonder dit helemaal frame per frame te deleten in flash zelf?
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 07-08-2002 11:07 . Reden: :| nederlands ]