Toon posts:

[flash mx + plasma] wireframe aanpassen ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik ben bezig met discreet plasma om voor flash 3d films te maken maar nu zit ik met een probleem, als ik het gemaakte filmpje in plasma naar flash wil renderen ( dus in plasma zelf ) en ik kies voor wireframe dan rendert hij t niet zoals ik wil ( meestal met computers, dat ze iets doen wat jij NIET wil... :D)

maargoed waar het dus om draait
- ik wil een see-trough wireframe zodat je dus ook de achterkant kan zien (helemaal 3d dus)
- ook bestaat mijn filmpje uit blokken die aan elkaar sluiten maar met wireframe zie je precies waar de blokken zich scheiden van elkaar doormiddel van streepjes.

is hier iets aan te doen zonder dit helemaal frame per frame te deleten in flash zelf?

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 07-08-2002 11:07 . Reden: :| nederlands ]

Verwijderd

Topicstarter
soz voor deze onnodige schop maar ik MOET MOET MOET t weten want anders hep k n probleem.

k zal t nooit meer doen...

• Genoil
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-11-2023
nou ik heb eigenlijk weinig verstand van deze shit maar je wilt dus of 'double-sided wireframe' of je kunt een texture maken die overal 'opaque' is behalve aan de randen een lijntje heeft, en daar elke face of groep faces (doublesided) mee mappen. ben je ook gelijk van je blokjesprobleem af. toch?

• XangadiX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-08 10:08

XangadiX

trepanatie is zóó kinderachtig

een linkje is misschien handig, anders een ander programma zoals illustrate?

Stoer; Marduq

Verwijderd

ff offtopic .... is die Plasma goed ? Bedoel .. hoor veel dingen ... maar nog ni mee gewerkt.

• XangadiX

XangadiX

Verwijderd schreef op 08 augustus 2002 @ 10:07:
ff offtopic .... is die Plasma goed ? Bedoel .. hoor veel dingen ... maar nog ni mee gewerkt.
blijkbaar heeft het een steile leercurve ;)

Stoer; Marduq

Verwijderd

Topicstarter
plasma werkt wel, maareuh ik weet niet of je het precies met skins kan doen enzo, zover was ik nog niet :)

ik heb nu dit gemaakt, t ziet er ( na heel lang edditten in flash... zucht ) best redelijk uit...

http://home.wanadoo.nl/johnvanhensberg/achterlogo.html

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
als ik dit zo zie, moet ik direct aan Swift denken. Kan dit ook, en supermakkelijk. Maak je meuk in swift zelf, of in bijv 3d studio, en render 't naar flash.

• XangadiX

XangadiX

ik blijf zweren bij illustrate, maar das smaak denk ik

http://www.id8media.com/3d_products/Illustrate.htm

dit grapje is overigens met vecta 3d gemaakt (2 jaar geleden ofzo) maar je ziet dat ie nog weleens wat steekjes laat vallen

http://www.xangadix.net/index3.html

Stoer; Marduq

• Abu
  • Laatst online: 09-06 10:28

Abu

Abu!

Ik vroeg me af of SuperFruitig al een oplossing gevonden had, aangezien ik met hetzelfde probleem zit. Ook gelijk de reden waarom ik hem na een maand omhoog schop.

Insanus sum

• XangadiX

XangadiX

hmm... het enige wat ik dan nog kan verzinnen is er 1 object van maken. Ik weet niet of dat kan in Plasma

Stoer; Marduq

Verwijderd

Topicstarter
naja een oplossing niet echt gevonden. misschien omdat het een demo versie is dat deze optie niet mogelijk is....

met skins werken gaat volgens mij niet

en wat ik heb gedaan, ik heb hem ge renderd met frame 1-3-5-7 enz enz

en vervolgens in flash mx geimporteerd en hem daar frame voor frame aangepast.

het duurt het langst maar het ziet er het mooist uit...
Pagina: 1