Toon posts:

Exchange server first Aid

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Nadat de exchange server is gecrash door een bliksem inslag, heb ik de database moeten laten repareren. Nu is de database weer volledig online maar ik kan reeds geplaatste e-mails niet meer verwijderen openen of verplaatsen. hij geeft dan de meding client bewerking is mislukt. ook verplaatst hij naar verzenden van een e-mail de verzonden mail niet naar de verzonden items map etc. Ik hoop dat iemand mij kan helpen. :o

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:31

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

iets zegt mij dat de Exchange experts meer info willen ... ?

Tijd voor een nieuwe sig..

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil alle info geven die maar noodzakkelijk is. bijvoorbeeld: E-mails die voor de crash niet geopend waren hebben nu geen inhoud meer en kunnen niet geopend worden, van die rare zaken.

• spifff
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-05-2025

spifff

Minus one f

Lijkt alsof Exchange zelf niet helemaal jofel meer werkt.
Kan je een reinstall proberen?

-yup-

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10:07

Arno

PF5A

Probeer eens met edbutil de integritytest en de offline defrag uit te voeren

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Of probeer met ESEutil de database te checken, je kan ook kijken of isinteg fouten geeft. Iets zegt me dat de database namelijk nog niet helemaal jofel is :P

There is no art to find the minds construction in the face

Verwijderd

Mee eens.. probeer eerst een of de database nog goed is met edbutil. Deze kun je een chack van de DB uit laten voeren.

• spifff
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-05-2025

spifff

Minus one f

Oeps, beetje snel tot conclusions gesprongen. Ik was in de veronderstelling dat die checks al gedaan waren.

De rest van de server werkt wel goed?

-yup-

Pagina: 1