oranje ccfl?

Pagina: 1
Acties:

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:24
Weet iemand of er oranje ccfl's bestaan ik bedoel dus die dunne buisjes en niet die dikke die bij xxl te krijgen zijn. Ik vraag dit omdat die rode ccfl's meer roze zijn dan rood.

Strava | AP | IP | AW

Verwijderd

Neem een gele en een groene :)

edit:
Geel en Rood dus :/

Verwijderd

??? Geel en groen wordt volgensmij GEEN oranje haha

• WILDEAAP
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 11-08-2021

WILDEAAP

De aap heet Wil...

geel en rood eerder ja :)

De vos loopt door het bos.

• rimpeldinky
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 03-08 23:11

rimpeldinky

nani?

roze en geel bedoelt hij denk ik, er is een ia aan de gang waar je 2kleuren ccfls kan bestellen, ga daar s kijken zou ik zeggen

*burp*

Verwijderd

Misschien dan geel en twee rode want rood werd roze :P

• Webgnome
nee die rode zijn roze.. die worden niet roze.. althans die ccfl's die bij bauer in venlo te krijgen zijn, zijn duidelijjk roze

Strava | AP | IP | AW

• decramy
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 31-07 22:32

decramy

root@birdie:~#

een witte met een oranje papiertje/folie

20*375Wp met Enphase IQ7+ micro's | Stiebel Eltron HGE Water/Water WP 9kW | Tesla M3, powered by SmartEVSE | Servertje @ www.coloclue.net

• Perphide
  • Laatst online: 21-04-2024
Is er iemand die een rode ccfl heeft die ook echt ROOD is en niet... roze? zo ja... kan die gene mij vertellen waar ik zo 1 kan halen... want die roze hierzo... sucks!

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 03-08 23:52
SilentSniper schreef op 08 augustus 2002 @ 07:52:
Is er iemand die een rode ccfl heeft die ook echt ROOD is en niet... roze? zo ja... kan die gene mij vertellen waar ik zo 1 kan halen... want die roze hierzo... sucks!
Eerst ff vragen of je de kleur mag zien, voordat men hem koopt, kan een heleboel frustratie verminderen, lees voorkomen. :)

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

Verwijderd

knal er een remlicht van een auto in is ECHT ROOD heheh en geeft veel licht hehe:)

Verwijderd

Derde remlicht = rij met ledjes .. ook handig :)

• Perphide
  • Laatst online: 21-04-2024
ik heb al een keer aan een remlicht gedacht, maar aangezien ik al een ccfl heb kan ik die simpel vervangen, remlicht kan er OOK nog wel bij....

• Positron
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-07 09:11

Positron

Immer positief! +1,6*10^-19 C

Ik had zelf ook een rode en een gele, maar dat was dus roze met wit... Niet doen dus. Ik had ze bij Stuut en Bruin gekocht. Ff gebeld, mocht ze gewoon omruilen :)

Nu heb ik 2 blauwe en die geven gewoon veel mooier licht. Als oranje bestond had ik die zeker genomen, maar de enige optie lijkt me nu toch wit met filter..

Garmin Fenix 6 Sapphire | Swim.. Bike.. Run!

• Webgnome
jammer :(

Strava | AP | IP | AW

• o-fiel
  • Niet online

o-fiel

Prof. Gek

Stuut en Bruin is egt een coole winkel, heb ik de schakelaartjes voor op mijn kast ook vandaan, egt relaxte zaak...
Pagina: 1