geel en rood eerder ja
De vos loopt door het bos.
roze en geel bedoelt hij denk ik, er is een ia aan de gang waar je 2kleuren ccfls kan bestellen, ga daar s kijken zou ik zeggen
*burp*
een witte met een oranje papiertje/folie
20*375Wp met Enphase IQ7+ micro's | Stiebel Eltron HGE Water/Water WP 9kW | Tesla M3, powered by SmartEVSE | Servertje @ www.coloclue.net
Is er iemand die een rode ccfl heeft die ook echt ROOD is en niet... roze? zo ja... kan die gene mij vertellen waar ik zo 1 kan halen... want die roze hierzo... sucks!
Eerst ff vragen of je de kleur mag zien, voordat men hem koopt, kan een heleboel frustratie verminderen, lees voorkomen.SilentSniper schreef op 08 augustus 2002 @ 07:52:
Is er iemand die een rode ccfl heeft die ook echt ROOD is en niet... roze? zo ja... kan die gene mij vertellen waar ik zo 1 kan halen... want die roze hierzo... sucks!
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
ik heb al een keer aan een remlicht gedacht, maar aangezien ik al een ccfl heb kan ik die simpel vervangen, remlicht kan er OOK nog wel bij....
Ik had zelf ook een rode en een gele, maar dat was dus roze met wit... Niet doen dus. Ik had ze bij Stuut en Bruin gekocht. Ff gebeld, mocht ze gewoon omruilen 
Nu heb ik 2 blauwe en die geven gewoon veel mooier licht. Als oranje bestond had ik die zeker genomen, maar de enige optie lijkt me nu toch wit met filter..
Nu heb ik 2 blauwe en die geven gewoon veel mooier licht. Als oranje bestond had ik die zeker genomen, maar de enige optie lijkt me nu toch wit met filter..
Garmin Fenix 6 Sapphire | Swim.. Bike.. Run!
Stuut en Bruin is egt een coole winkel, heb ik de schakelaartjes voor op mijn kast ook vandaan, egt relaxte zaak...
Pagina: 1