Ik wou dit keer eens wat nuttigs gaan in mijn vakantie, dus ik denk laat ik mijn oude ATX case maar is even gaan modden. Het was een standaard geval van Memo met 250 Watt voeding. Eerst zat mijn Duron erin maar die is verhuist naar een Chieftec caseje.
Eerst maar een lijstje met de hardware die er nu in zit (wordt mijn server)
*Jetway super socket 7 mobo
*p166 cpu
*64mbtjes
*8mb onboard video
*500mb ide bootdisk
*2gb scsi disk
*12x scsi cd rom
*Adaptec 2904 scsi controller
*en een soundblaster 128
Ik heb als eerste maar eens ff een gat gedremelt voor het raampje. Daarna heb me rot staan schuren. Vervolgens alles gespoten, eerst alles met motip zwarte lak, daarna met een speciale bus om een marmer effect te krijgen, daarna een laag blanke lak. Toen de boel maar weer in elkaar gezet en mijn baybus aangesloten die ik al een tijdje had liggen.
Hier de eerste pic van de voorkant inclusief baybusje met regelbare casefan en schakelaartje voor de ccfl

Mijn vette MSI casebadge, bij gebrek aan Henk badges

Zie hier mijn window, met blauwe ccfl

Hier nog even een foto van de case
Ik weet dat het brakke pics zijn, maarja bij gebrek aan een goede cam moet ik toch wat. Jammer is dat het niet helemaal goed te zien is hoe de case gespoten is, want het ziet er best l337 uit, vind ik
Hij is nog niet helemaal af want er moeten nog rounded kabels in, en die zijn lastig te vinden voor een scsi kabel
en er zit geen powerswitch meer op (ook geen reset btw, maar hij loopt toch niet vast
) Voor de powerswitch wil ik een contactslot van een auto gaan gebruiken, maar dat wordt nogal lastig denk ik.
Eerst maar een lijstje met de hardware die er nu in zit (wordt mijn server)
*Jetway super socket 7 mobo
*p166 cpu
*64mbtjes
*8mb onboard video
*500mb ide bootdisk
*2gb scsi disk
*12x scsi cd rom
*Adaptec 2904 scsi controller
*en een soundblaster 128
Ik heb als eerste maar eens ff een gat gedremelt voor het raampje. Daarna heb me rot staan schuren. Vervolgens alles gespoten, eerst alles met motip zwarte lak, daarna met een speciale bus om een marmer effect te krijgen, daarna een laag blanke lak. Toen de boel maar weer in elkaar gezet en mijn baybus aangesloten die ik al een tijdje had liggen.
Hier de eerste pic van de voorkant inclusief baybusje met regelbare casefan en schakelaartje voor de ccfl

Mijn vette MSI casebadge, bij gebrek aan Henk badges

Zie hier mijn window, met blauwe ccfl

Hier nog even een foto van de case
Ik weet dat het brakke pics zijn, maarja bij gebrek aan een goede cam moet ik toch wat. Jammer is dat het niet helemaal goed te zien is hoe de case gespoten is, want het ziet er best l337 uit, vind ik
Hij is nog niet helemaal af want er moeten nog rounded kabels in, en die zijn lastig te vinden voor een scsi kabel