Asus A7v 133 Vcore niet te veranderen

Pagina: 1
Acties:

• boswandeling
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20-08 10:10
ik HAD vandaag een Asus A7V133 in me kast gezet en daar m`n AMD T-bird 900 ingezet, alles stond op Jumper Free, alles piepen, toen heb ik alles maar met de hand ingesteld, alles gaat goed maar bij de Vcore aangekomen GRGRGGRGRGRR.

Welke Jumper setttings ik ook deed dat ding bleef op een belachelijke Voltage van 2.4, m`n CPU werd 62 graden, toen heb ik hem maar uitgezet.

Als ik die jumpersetting op JumperFree zet dan start het bord niet op.

Weet iemand wat ik eraan kan doe?

• internetinfo
  • Laatst online: 22:44
Was het niet zo dat dát model de voltages verkeerd aangaf? Loopt hij wel stabiel?

Anders even het boekje inkijken.

• CycloneX
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

CycloneX

Born on probation

Whoo 2,4 dat kan echt nie hij kan maar tot 1.85, dan had ie minstens 90 graden moeten zijn. Heb je toevallig fans draaien die op lagere toeren draaien dan gaat ie namelijk ook piepen. Geloof dat het met een nieuwere bios verholpen is.

MacBook Pro “14” M4 Pro 24GB | iPhone 16 Pro | iPad Air 11-inch M2 | Denon AVC-X3800H | Q Acoustics 3050i

• boswandeling
Hij was echt 2.4 V, geloof het best want in me oude mobo werd ie maar 48 Graden met een Coolermaster cooler. en hier werd m`n cooler echt heet bleef maar oplopen. Er heeft een duron ingezeten. Ik zal een andere bios proberen maa rik denk niet dat dat veel helpt

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19:33
kreeg ik maar 2.4v voor elkaar :D

https://wren.co/join/Devian

• boswandeling
Kope dan?

• CycloneX
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

CycloneX

Born on probation

EmBee schreef op 07 augustus 2002 @ 16:35:
Hij was echt 2.4 V, geloof het best want in me oude mobo werd ie maar 48 Graden met een Coolermaster cooler. en hier werd m`n cooler echt heet bleef maar oplopen. Er heeft een duron ingezeten. Ik zal een andere bios proberen maa rik denk niet dat dat veel helpt
En over je temp, is algemeen probleem bij veel A7V133/133A moederborden dat ie het verkeerd weergeeft er zijn bios updates die ervoor zorgen dat je temp met 10 graden laat zakken. En ja 2,4 volt is je mobo wel goed, ben bang dat ie je AMD dan keihard wegschroeid.

MacBook Pro “14” M4 Pro 24GB | iPhone 16 Pro | iPad Air 11-inch M2 | Denon AVC-X3800H | Q Acoustics 3050i

• boswandeling
Hij geeft de Temp niet aan maar ik brande me vingers aan het koelblok, dat had ik voorheen ook nooit, en ik heb m`n oude Abit Kt7-raid maar weer ik gebruik genomen, kan ik op me gemak eens kijken wat er met dat andere mobo aan de hand is
Pagina: 1