Waarom moet mijn topic dicht?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:16
Ik had dus dit topic geopend. Ik weet wel dat het niet helemaal netjes is omzoiets te doen, maar dit valt zeker niet onder criminele praktijken oid. Toch wordt het topic meteen dichtgegooid. En dat terwijl er talloze topics zijn over hoe je koetjes kan laten grazen op computers die niet van jou zijn, hetgeen dus wel illegaal is. Vanwaar dus deze dubble moraal?

edit:

Ik had natuurlijk [SA] voor mijn titel moeten zetten 8)7
Ik had die faq gelezen, maar vond dat ik toch gerechtvaardigd was een topic te openen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17:09

https://fgheysels.github.io/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien is het handig als je ook wat links geeft van de topics waarvan jij vindt dat die de dubbele moraal doen laten ontstaan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
Dit topic is een heel mooi voorbeeld.
Dit is een minder iets minder goed voorbeeld, omdat het topic daar pas later naartoe gaat.

Maar ik het klopt toch dat wat ik vraag absoluut niet crimineel is. Of het helemaal netjes is, is een ander verhaal, maar daarover staat niets in jullie FAQ.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja man ,je weet ut hier he,ze zijn pietje precies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
die topics zijn wel meer dan 2 jaar oud, toen was de sfeer op GoT heel anders dan nu. Vandaag de dag zijn ze nogal streng op dat soort dingen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predator
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:39

Predator

Suffers from split brain

Verwijderd schreef op 07 augustus 2002 @ 10:26:
Ja man ,je weet ut hier he,ze zijn pietje precies.

Ik heb je al eens gezegd van hier in LA niet te reageren als je niets nuttig te zeggen hebt.
Doe dat dan ook niet !

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
nou ja, ik heb toch al gevonden wat ik zocht. Heb idd niet naar de data gekeken. Ik opende dit topic, omdat toevalig op dezelfde dag mijn topic werd gesloten en ik die andere twee topics zag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reddog33hummer
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 03-08 23:13

reddog33hummer

Dat schept mogelijkheden

Byte_Me schreef op 07 augustus 2002 @ 10:23:
Dit topic is een heel mooi voorbeeld.
Dit is een minder iets minder goed voorbeeld, omdat het topic daar pas later naartoe gaat.
Ok... kijken we ff in de faq
Waarom mijne wel dicht, en de zijne niet!??
Op dit soort redenaties gaan we niet in. Dan is dat andere topic of in overleg met een mod geplaatst, is dat tijdens een andere policy geplaatst, is er toch wat anders aan of is het gewoon niet gezien. Als zo'n topic recent is, staat het je vrij om het in de mod van het forum te attenderen op dat topic in ''.$this->get_forumname(26).''.
Dit lijkt heel veel op die spedia, payall spam van mensen. Wat wel duidelijk is dat dit soort gedrag niet gewenst is.

Adminus rootus (De admin heeft het recht)

Backup not found (R)etry (A)bort (P)anic<br\>AMD 3400+ 64, 2 GB DDR, 1,5 TB Raid5

Pagina: 1