Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[bug?]Verkeerd poster ID

Pagina: 1
Acties:
  • 18 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik zat net ff te zoeken naar threads waarin ik heb gereageerd, en ik vond in de search o.a. deze: [rml][ Javascript] Popup vanuit een frameset?[/rml].

Nou weet ik heel zeker dat de bijdragen die daar onder mijn naam staan, niet van mij zijn. En gezien de datum/tijd waarop ze gepost staan is dat ook ten enen male onmogelijk.

Nou niet meteen gaan roepen "je moet ook uitloggen", want dat doe ik ook (meestal). Maar zelfs als ik het zou vergeten, gaat mijn PC wel uit en anderen kunnen d'r niet in komen (password en zo).

Kortom: kan het zijn dat de database een beetje hoteldebotel is voor wat betreft poster ID's??

edit:

Kan dit soms te maken hebben met de bug die Onno meldde: Postcount probleem (missing posts?, chem)

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-11 20:43

chem

Reist de wereld rond

die bug van onno is iets anders.
die postings staan idd op jouw userid, en ze zijn gemaakt na je registratie... ze zijn dus toch echt onder jouw account geplaatst!

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Verwijderd

Topicstarter
Dat ze zijn gemaakt na mijn registratie zegt net zoveel, imho. Ik zal eens kijken of ik op andere fora dan W&G ook postings kan vinden waarvan ik denk dat ik ze niet gemaakt heb.

Edit:
Niks gevonden. La maar zitten dan, 't zal wel aan mij liggen.

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-11 20:43

chem

Reist de wereld rond

ok

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Dit topic is gesloten.